۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
فنابی:

پرسپولیسی‌ها دربی را با فیلم هندی اشتباه نگیرند

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و پیشکسوتان صحبت از برد پرگل پرسپولیس می‌کنند و دربی را با فیلم هندی اشتباه گرفته‌اند.
کد خبر : ۳۲۲۷۰۷
صراط: پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و پیشکسوتان صحبت از برد پرگل پرسپولیس می‌کنند و دربی را با فیلم هندی اشتباه گرفته‌اند.

داوود فنایی در گفت‌وگو با میزان در خصوص دربی و شرایط دو تیم پیش از این بازی اظهار داشت: شرایط این بازی با تمام بازی‌ها فرق می‌کند. جایگاه تیم‌ها در جدول در نتیجه بازی تأثیری ندارد و نباید فکر کرد پرسپولیس بازی راحتی در پیش دارد.

وی درمورد شرایط متفاوت دروازه‌بان‌های دو تیم عنوان کرد: نمی‌شود گفت شرایط بیرانوند و رحمتی متفاوت است. رحمتی گل‌های زیادی در 4 بازی خورده ولی هیچ کدام گل بدی نبوده و بیشتر به ساختار دفاعی تیم مربوط می‌شود نه دروازه‌بان. بیرانوند هم اگرچه عملکرد خوبی داشته ولی باید در شرایط دربی قرار بگیرد و ممکن است غافل‌گیر شود.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: الآن با پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس صحبت می‌کنم صحبت از 4 گل و 6 گل می‌کنند. بازی را با فیم هندی اشتباه گرفته‌اند. اگر بخواهند با توجه به نتیجه دربی قبلی وارد زمین شوند به مشکل می‌خورند.

فنایی در پایان گفت: نباید به این فکر کرد که برانکو در دربی خوب نتیجه گرفته. از آن طرف هم منصوریان تا الان به برانکو نباخته و شرایط این بازی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. هرچند قلباً دوست دارم پرسپولیس ببرد ولی نباید احساسی نظر داد.