۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

واکنش حزب الله به ذبح انسان در عید قربان

حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت جدید داعش در روز عید سعید قربان اعلام کرد:دیگر هیچ راهی برای مقابله با این گروههای جنایتکار و کینه‌توز به جز مبارزه با آنها تا آخر فایده ای ندارد.
کد خبر : ۳۲۲۸۰۹
صراط: حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت جدید داعش در روز عید سعید قربان اعلام کرد:دیگر هیچ راهی برای مقابله با این گروههای جنایتکار و کینه‌توز به جز مبارزه با آنها تا آخر فایده ای ندارد.

به گزارش تسنیم به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جنایتهای وحشتناک گروه تروریستی داعش در روز عید قربان در سوریه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

دست های جنایتکار وعناصر مریض و کینه‌توز باندهای تروریستی داعشی، بار دیگر جنایتی هولناک را در روز حج بزرگ، روز عید قربان و قربانی شدن و فداکاری مرتکب شدند و همزمان تصاویر فجیع بریدن سر، سلاخی و مثله کردن اجساد قربانیان و اهانت به روح انسان ها را به نمایش گذاشتند. این جنایت فجیع از زشت‌ترین جنایتها و کشتاری است که این عناصر حقیر، دارای روحهای مریض و سنگدل مرتب شدند، به گونه‌ای که تاریخ در بدترین دوران انحطاط و تاریکی به خود ندیده است. هر عقل و منطقی و هر دل و احساسی این جنایت که ضد دین اسلام و همه ادیان و ضد بشریت است را محکوم می‌کند.

حزب‌الله افزود: دیگر محکومیت و بیانیه‌های محکومیت‌آمیز در قبال این اقدامات وحشیانه فایده‌ای ندارد. یا حتی خطاب قرار دادن اهل تفکر و بیدار کردن وجدانها و یا دعوت مسلمانان برای ایستادگی جدی در مقابل این اهانت بزرگ به دین اسلام و نمادهای مقدس و اعیاد مبارک آن فایده‌‌ای ندارد.

حزب‌الله در ادامه تاکید‌ کرد دیگر هیچ راهی برای مقابله با این گروههای جنایتکار و کینه‌توز به جز جنگ و مبارزه و نبرد در میدان و جنگیدن با آنها تا آخر و ریشه کنی کامل این شر و قطع دستهای فتنه‌گر و قاتل و جنایتکار فایده‌ای ندارد.

حزب‌الله در پایان تاکید کرد: سکوت تردید آمیز جهان اسلام، کشورها، سازمان‌ها و افراد و عدم اتخاذ موضعی قوی و جدی علیه این قاتلان وحشی، به معنی شریک شدن در این جنایتهای وحشتناکی است که عرق شرم بر پیشانی انسانیت می‌نشاند و خطر این سکوت کمتر از خود این جنایت نیست و همه باید مسئولیت شرعی و اخلاقی خود را در این زمینه در مقابل خداوند، جامعه و تاریخ برعهده بگیرند.