۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

سیدعباسی: زمان ما دربی، دربی‌تر بود

هافبک پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: آن زمان دربی حال و هوای دیگری داشت و هر کسی بودی تحت تأثیر نام‌های بزرگ قرار می‌گرفتی.
کد خبر : ۳۲۲۹۴۵
صراط: هافبک پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: آن زمان دربی حال و هوای دیگری داشت و هر کسی بودی تحت تأثیر نام‌های بزرگ قرار می‌گرفتی.

سید داوود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در مورد دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: پرسپولیس در یک سال اخیر روند رو به رشدی داشته و بازیکنان این تیم در تاکتیک‌های برانکو جا افتاده‌اند اما استقلال نیاز به زمان دارد. البته پرسپولیس در دربی، کار راحت‌تری دارد و بازیکنان این تیم، فشار کمتری را احساس می‌کنند. البته دربی هیچ ارتباطی به بازی‌های قبل از آن ندارد.

وی ادامه داد: من 8، 9 دربی را تجربه کرده‌ام و هیچ وقت نباخته‌ام. هم با پیراهن استقلال و هم با پیراهن پرسپولیس در دربی پیروز شده‌ام. اصلاً مزه باخت را نمی‌دانم. البته متوجه فشار روانی شکست در دربی روی بازیکنان هستم.

هافبک پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: زمان ما دربی، دربی‌تر بود. بازیکنانی آن زمان در دو تیم بازی می‌کردند که حتی قرار گرفتن مقابل آنها، آدم را تحت تأثیر قرار می‌داد. تصور کنید اولین باری که دربی را تجربه کردم، علی دایی، کریم باقری، یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، مهرداد میناوند و ... در پرسپولیس حضور داشتند.

سیدعباسی خاطرنشان کرد: قبل‌تر از ما و زمانی که من، دربی را از تلویزیون دنبال می‌کردم، بازیکنان به مراتب بزرگتری در دربی بازی می‌کردند. آن زمان دربی حال و هوای دیگری داشت و هر کسی بودی تحت تأثیر نام‌های بزرگ قرار می‌گرفتی. به نظر خودم در یکی از بهترین دوران‌ها، حضور در دربی را تجربه کردم.

وی در مورد شیرین‌ترین خاطره خود از دربی‌ها گفت: قطعاً گلی که در دربی به ثمر رساندم، شیرین‌ترین خاطره من است. یادم هست مادرم خواب دیده بود من در دربی گل می‌زنم. همه‌اش دنبال این بودم که نزدیک دروازه پرسپولیس، موقعیت شوتزنی پیدا کنم.

هافبک پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مورد گل زودهنگامی که در دربی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: بیشتر از 2 دقیقه از بازی به خاطر پرتاب ترقه متوقف شد و من گلم را در دقیقه 3 به ثمر رساندم وگرنه زمان ثبت گلم زودتر از دقیقه یک محسوب می‌شود. خدا هم کمکم کرد تا موقعیتی را که به دست آوردم، به گل تبدیل کنم.