۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

واکنش گلمحمدی به فحاشی علیه بازیکنانش

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از فحاشی شدید علیه بازیکنان ذوب‌آهن در بازی امروز گفت: امیدوار هستم که مسئولان هرطور شده با مقصران برخورد کنند.
کد خبر : ۳۲۳۰۰۰
صراط: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از فحاشی شدید علیه بازیکنان ذوب‌آهن در بازی امروز گفت: امیدوار هستم که مسئولان هرطور شده با مقصران برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی شامگاه پنجشنبه پس از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره با بیان اینکه انتظار چنین شکستی را نداشتیم، اظهار داشت: امروز ذوب‌آهن بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه کرد اما به دلایل غیر فوتبالی متحمل شکست شدیم.

وی با اشاره به فحاشی‌های صورت گرفته در ابتدای مسابقه ادامه داد: متأسفانه برخی تماشاگران که مشخص نبود از چه جایی خط می‌گیرند، پیش از بازی شروع به سر دادن فحش‌های ناموسی به بازیکنان ما کردند و به نظرم این بازیکنان از جایی خط گرفته بودند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازیکنان ما با مشکلات بسیاری مواجه هستند، تصریح کرد: صدای این بازیکنان با وجود همه مشکلات در نیامده اما اتفاقاتی صورت می‌گیرد که اصلاً قابل تحمل نیست و حتی برخی از آنها را به گریه انداخت.

وی با بیان اینکه داور تصمیمات اشتباهی در این مسابقه داشت، ادامه داد: متأسفانه اشتباهات داوری امروز بسیار زیاد و زنجیروار بود و یک پنالتی بسیار زود باعث شد که فشار قابل توجهی به تیم وارد شود .

گل‌محمدی با بیان اینکه امروز همه بازیکنان به دنبال هدف اصلی خود هستند، گفت: ما در ابتدای فصل به دنبال جذب بازیکن بودیم و 8 بازیکن خارجی و 7 بازیکن ایرانی در لیست تیم حضور داشتند که به دلایل مختلفی موفق به جذبشان نشدیم اما باید به جوانان تیم اعتماد کرده و به آینده امیدوار باشیم.

وی درباره اینکه بازیکنان ذوب‌آهن از کدام ناحیه خط می‌گیرند، گفت: ترجیح می‌دهم به میزان قابل توجهی به جزئیات نپردازم اما در تیم ما تنها من پیش‌قرارداد خود را دریافت کرده‌ام و هیچ یک از بازیکنان حتی یک درصد از قرارداد خود را نگرفته‌اند. این در حالی است که در حین گرم کردن فحاشی می‌شوند و این اتفاق جای درد دارد.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه این اتفاقات بازیکنان را عصبی می‌کند، اضافه کرد: من بسیار تعجب کردم که برخی بازیکنان اینگونه دچار فشار شده‌اند و حتی در این شرایط نمی‌دانستم چگونه تیم را جمع کنم اما امیدوار هستم کسانی که باید و کسانی که می‌دانند، جلوی این حرکت را بگیرند.