۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی جایزه می گیرند

فرماندار یزد گفت: برای افرادی که از شیوه اینترنتی اطلاعات خانوار خود را در طرح سرشماری نفوس و مسکن استفاده کنند، جایزه اهدا می‌شود.
کد خبر : ۳۲۳۲۸۱
صراط: فرماندار یزد گفت: برای افرادی که از شیوه اینترنتی اطلاعات خانوار خود را در طرح سرشماری نفوس و مسکن استفاده کنند، جایزه اهدا می‌شود.

مصطفی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به ایام سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ اظهار داشت: مراحل مختلف و آماده سازی‌های اولیه سرشماری در حال انجام است و در حال حاضر در حال پذیرش افراد برای اجرای طرح سرشماری هستیم.

وی عنوان کرد: پایان شهریورماه آخرین فرصت برای ثبت نام علاقمندان به شرکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن به عنوان آمارگیر در نظر گرفته شده که تاکنون ۴۸۰ نفر برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

سالاری یادآور شد: در مرحله نخست ثبت نام ابتدا ارزیابی هایی صورت می گیرد و در صورت دعوت به همکاری، مراحل بعدی پیگیری خواهد شد و دوره های آموزشی لازم نیز برای شرکت کنندگان در این طرح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سالجاری در دو بخش اینترنتی و حضوری برگزار می شود، گفت: مرحله سرشماری اینترنتی سوم مهر و همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۲۴ مهرماه ادامه خواهد داشت.

فرماندار یزد یاددآور شد: شهروندان یزدی می توانند با مراجعه به سایت www.sarshomari۹۵.ir نسبت به تکمیل فرم های سرشماری عمومی نفوس و مسکن اقدام و کد ره گیری خود را دریافت کنند.

سالاری با بیان اینکه طرح تشویقی برای حضور بیشتر مردم در سرشماری اینترنتی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از سوی مرکز آمار ایران برای افرادی که از این طریق اقدام به شرکت در سرشماری کنند، جوایزی در نظر گرفته شده که به‌ قید قرعه به آنان اهدا خواهد شد.

فرماندار یزد زمان اجرای مرحله دوم طرح سرشماری را از ۲۵ مهر اعلام کرد و افزود: مرحله دوم اجرای این طرح تا ۲۵ آبان ادامه دارد.