۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

ضاربان روحانی آمر به معروف بازداشت شدند

مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: با تلاش ماموران انتظامی پلیس پایتخت سه تن از اراذل و اوباش که اقدام به ضرب و جرح روحانی آمربه معروف کرده بودند طی ساعات اولیه تحقیقات شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : ۳۲۳۲۸۳
صراط: مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: با تلاش ماموران انتظامی پلیس پایتخت سه تن از اراذل و اوباش که اقدام به ضرب و جرح روحانی آمربه معروف کرده بودند طی ساعات اولیه تحقیقات شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، ساعت ۲۲:۰۰ شب ۲۶ شهریور ماه در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تهران مبنی بر یک مورد درگیری در یکی از محلات جنوب تهران، ماموران انتظامی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این گزارش حاکی است، با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد ،فردی روحانی هنگام مشاهده ایجاد مزاحمت سه تن از اراذل و اوباش به نوامیس مردم اقدام به تذکر لسانی کرده که در این حین با آن ها درگیر شده که یک نفر از آنها اقدام به قمه کشی و مجروح کردن روحانی آمر به معروف می کند و سپس از محل متواری می شود.

بر اساس این گزارش، موضوع سریعا رسیدگی و در همان ساعات اولیه هر سه متهم شناسایی و دستگیر شدند. در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهمان پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.