۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

غسل میت جوان سوری در پناهگاه+تصاویر

«لینسی آداریو» در مجموعه‌ای پناهندگان سوری را در یک نقطه عبور غیر رسمی در مرز بین سوریه و اردن به تصویر کشیده‌است. غسل میت جوان سوری یکی از واقعیت‌های پر درد این تصاویر است.
کد خبر : ۳۲۳۹۲۴
صراط: «لینسی آداریو» در مجموعه‌ای پناهندگان سوری را در یک نقطه عبور غیر رسمی در مرز بین سوریه و اردن به تصویر کشیده‌است. غسل میت جوان سوری یکی از واقعیت‌های پر درد این تصاویر است.

به گزارش تسنیم؛ «لینسی آداریو» عکاس خبرنگار آمریکایی که به طور منظم برای نیویورک تایمز و نشنال جئوگرافیک کار می کند.در سال 1996 بدون هیچ آموزش عکاسی قبلی برای مجله «Lynsey» شروع به عکاسی حرفه ای کرد. در سال 2000، او به افغانستان سفر کرد تا  پرونده عکس زندگی تحت حکومت طالبان را جمع کند و آن زمان درگیری افغانستان، عراق، لیبی، لبنان، دارفور، سودان جنوبی و کنگو را تحت پوشش گرفته‌ بود. در سال 2015، مجله عکس آمریکایی به نام لینسی یکی از پنج مجله تاثیرگذار در 25 ساله گذشته بوده است. «لینسی آداریو» توانسته کمک هزینه مک آرتور و جایزه خارجی«اولیور رابرت» را  برای  مجموعه «شورش محجبه: زنان افغانستان» دریافت کند.

«لینسی آداریو» در مجموعه‌ای پناهندگان سوری را   در یک نقطه عبور غیر رسمی در مرز بین سوریه و اردن به تصویر کشیده‌است.  هزاران نفر هر روز در سراسر نقاط مرزی غیر رسمی بین دو کشور از سوریه به اردن مهاجرت می‌کنند  سازمان ملل متحد تخمین می‌زند که تعداد پناهندگان سوری در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر باشد، بسیاری از آنها در کشورهای همسایه زندگی می کنند.

گروهکهای تروریستی در سوریه زندگی را برای سوری‌ها سخت کرده‌اند و خلاف آنچه‌ به عنوان هدفشان مطرح می‌کنند. مردم بی‌گناه را مورد هدف قرار داده‌اند.

امریکا که پیش از این نیز با حمایت‌های همه جانبه از رژیم غاصب اسرائیل حسن نیت خود را در حمایت از متجاوزین و خون‌خواران به نمایش گذاشته است. اکنون نیز تمام قد ایستاده تا مردمانی دیگر را از خانه‌هایشان آواره کنند.