۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷

غذای عروسی 16 نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از مسمومیت 16 میهمان یک مجلس عروسی در یکی از روستاهای خلیل‌آباد خبر داد و گفت: عروس هم در اورژانس بیمارستان کاشمر بستری شد.
کد خبر : ۳۲۴۲۳۰
صراط: مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از مسمومیت 16 میهمان یک مجلس عروسی در یکی از روستاهای خلیل‌آباد خبر داد و گفت: عروس هم در اورژانس بیمارستان کاشمر بستری شد.

محمدجواد یزدانی امروز در گفتگو با فارس در کاشمر، اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه تعداد 16 نفر از روستای نقاب از توابع شهرستان خلیل‌آباد در بخش اورژانس بیمارستان شهید مدرس کاشمر به دلیل مسمومیت پذیرش شدند.

وی بابیان این‌که این افراد در پی صرف غذا در یک مراسم عروسی ظهر امروز دچار مسمومیت شدند، یادآور شد: اقدامات درمانی و سرم‌تراپی برای مداوای این افراد انجام شد و پس از ساعتی نیز ترخیص شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با تأکید بر این‌که موضوع مسمومیت از طریق مرکز بهداشتی روستا در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: 4 نفر از افراد دچار مسمومیت زیر 10 سال و بقیه بزرگ‌سال بودند.

یزدانی تصریح کرد: بر اساس اظهارات افراد مسموم شده، این افراد ظهر امروز از غذای باقی‌مانده شب گذشته به‌عنوان نهار استفاده کردند.