۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۰

تایید اختلاف بین مدیرعامل و رئیس هیات مدیره استقلال

درحالی که استقلال مهیای حضور مقابل ذوب آهن بود در هیات مدیره استقلال با تصمیم های عجیب صف موافق و مخالف شکل گرفت و احکامی صادر شد که البته خیلی زود هم حذف شد!
کد خبر : ۳۲۴۲۳۵
صراط: درحالی که استقلال مهیای حضور مقابل ذوب آهن بود در هیات مدیره استقلال با تصمیم های عجیب صف موافق و مخالف شکل گرفت و احکامی صادر شد که البته خیلی زود هم حذف شد!

به گزارش خبرنگار مهر،  چند ساعت قبل از دیدار با ذوب آهن در اتفاقی عجیب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال دو حکم مشاوره برای هاشم ساعدی و حسن روشن  زد که البته خیلی زود از روی سایت رسمی باشگاه استقلال برداشت شد تا نشان دهد اختلاف در هیات مدیره و مدیریت باشگاه هچنان وجود دارد.

ظاهرا مدیر عامل باشگاه استقلال این احکام را نپذیرفته بود و آن را تایید نکرد به همین دلیل احکام از روی سایت باشگاه استقلال حذف شد. درست پس از این بود که کشمکش با ورود حسن زمانی عضو موثر دیگر در هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه پیدا کرد به گونه ای که حسن زمانی نه تنها احکام رئیس هیات مدیره (رئیس هیات مدیره در هیچ شرکتی کار اجرایی انجام نمی دهد و نمی تواند حکم صادر کند) را تایید کرد بلکه در جایی اعلام کرد هاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال در هیات مدیره هم خواهد بود.

عدم پذیرش حکم هاشم ساعدی توسط افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال را نگه دارید تا برسید به اینکه ساعدی از این به بعد سخنگوی هیات مدیره باشگاه هم خواهد بود!

اختلاف ها در هیات مدیره در واقع تا جایی بالا گرفته که برخی می گویند اگر استقلال به ذوب آهن می باخت یا حتی اگر این دیدار مساوی می شد منصوریان با اخبار جدی جدیدی مواجه می شد و نهایتا افتخاری پشت او قرار می گرفت تا جبهمه متحدین علیه جبهه متفقین در استقلال شکل بگیرد.

در واقع اختلاف ها در باشگاه استقلال علنی دنبال می شود و طرفین هم هیچ نگرانی بابت مصاحبه ها و تصمیم هایی که علیه هم می گیرند ندارند. شاید اگر استقلال در هفتمین دیدار فصل خود هم نتیجه نمی گرفت  این جنگ خیلی رسمی با برکناری مربی یا عدم پذیرش برکناری مربی توسط هیات مدیره و مدیر عامل شروع می شد و منتج به تغییرات بالاتری در راس این باشگاه می شد.

این جنگ اگر چه هنوز به اوج خود نرسیده ولی روندی که امروز طی می شود به نظر می رسد به جنگ در استقلال ختم شود حتی اگر منصوریان با استقلال نتیجه هم بگیرد با این کشمکش درونی باشگاه به نظر می رسد بهانه جنگ در جایی دیگر از باشگاه پیدا خواهد شد چرا که صف بندی ها در هیات مدیره کاملا مثل دو خط موازی هستند که قرار نیست هرگز به هم برسند. برخی تشنه تغییرات  هستند و ادامه این روند را به صلاح نمی دانند و آن را خطرناک اعلام می کنند و برخی هم معتقدند باید پشت منصوریان بایستند و در ادامه تیم دیگری خواهند دید.