۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
هاشم زایی:

احمدی نژاد با توهم کشور را اداره می‌کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احمدی نژاد با توهم کشور را اداره می‌کرد و این توهم همان چیزی است که همه دیکتاتورها دچار آن بودند و صدام نیز با همین توهم جنگ را آغاز کرد.
کد خبر : ۳۲۴۹۴۳
صراط: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احمدی نژاد با توهم کشور را اداره می‌کرد و این توهم همان چیزی است که همه دیکتاتورها دچار آن بودند و صدام نیز با همین توهم جنگ را آغاز کرد.

عبدالرضا هاشم زایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در درس خارج فقه خود گفت: اگر احمدی نژاد در انتخابات حضور هم پیدا می‌کرد نمی‌توانست آرای لازم را کسب کند و توصیه رهبری به کسی که در زمان ریاست جمهوری هزینه‌هایی بالاتر از یک جنگ را به کشور متحمل کرد بیانگر این موضوع بود که کشور مسائل مهم‌تر و نیازهای جدی‌تری نسبت به سیاسی شدن فضای انتخابات دارد.

وی افزود: حضور احمدی‌نژاد در عرصه انتخابات حتما موجب سیاسی شدن فضای کشور و حواشی دنباله‌داری می‌شد که حرکت کشور را در مسیر اهداف مهم‌تری که مبتنی بر بیانات رهبری و سیاست های ابلاغی ایشان است دچار مشکل می‌کرد.

رئیس سنی مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت جریان تندرو پس از توصیه صریح رهبری به شکلی شده که اگر این جریان و گروه‌های وابسته به آن مثل پایداری بخواهند فکر کنند، یا در انتخابات آتی کاندیدا معرفی نمی‌کنند و سکوت می‌کنند و یا از روحانی حمایت می‌کنند. اما به نظر می رسد که این جریان به دنبال معرفی کاندیدایی در مقابل آقای روحانی هستند.

وی در پایان تاکید کرد: امام خمینی (ره) در مقطعی در زمان مجلس اول فرمودند افرادی که حتی صلاحیت اداره یکی نانوایی را ندارند مدعی اداره کشور هستند و کماکان ما شاهد این توهم در مورد آقای احمدی‌نژاد هستیم که ادعای مدیریت جهان را دارد و قطعا به صلاح کشور نبود که چنین فردی در انتخابات حضور یابد. البته احمدی نژاد در میان شخصیت‌های جریان تندرو شناخته شده‌تر و در صورت معرفی از سوی این جریان برای حضور در عرصه انتخابات رای بیشتری نسبت به سایر افراد متمایل به این جریان می‌یابد، اما همین میزان رای نیز رای کافی برای ریاست جمهوری نبود.