۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

فرار رو به جلو به سبک رویانیان

رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان به شکل عجیبی به رئیس فدراسیون فوتبال حمله کرد.
کد خبر : ۳۲۴۹۵۵
صراط: محمد رویانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان در جدیدترین اظهارات خود به خاطر لغو قرارداد این باشگاه با سامانه 3040 توسط مهدی تاج، به رئیس فدراسیون فوتبال حمله کند.

به گزارش میزان، نکته جالب اینجاست که رویانیان اعلام کرده «اگر مقابل استقلال دچار مشکل شویم آقایان باید پاسخگو باشند.» حالا اینکه نتیجه نگرفتن احتمالی سیاه‌جامگان مقابل استقلال چه ربطی به سامانه 3040 دارد مشخص نیست. البته رویانیان پیش از این هم نشان داده استاد فرار رو به جلو است.

نکته بعدی این است که باشگاه خصوصی مثل سیاه‌جامگان که بیشتر از یک سال است حقوق سرمربی‌اش را نداده چرا باید متکی به منابع مالی دولتی باشد؟

رویانیان که بعد از سال‌ها دوباره به فوتبال بازگشته است در ادامه مصاحبه خود گفت: تاج چه‌کاره است که چنین تصمیمی گرفته؟ ظاهرا رویانیان نمی‌داند جایگاه رئیس فدراسیون کجاست و چطور باید در خصوص نفر اول فوتبال ایران صحبت کند. رویانیان درست مثل زمان حضورش در پرسپولیس می‌خواهد با شلوغ‌کاری و مصاحبه‌های تند کارهایش را پیش ببرد.

اگر قرار شده رویانیان به باشگاه سیاه‌جامگان کمک کند به جای مصاحبه علیه این و آن به فکر تامین پول برای این باشگاه باشد. نه اینکه مثل زمان حضورش در پرسپولیس فقط خرج روی دست باشگاه مشهدی بگذارد.