۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
ماجرای یک انتصاب شفاهی

معاون قالی‌باف به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری هم رحم نکرد!

هاشمی تشکری که در حال حاضر اقدام به جابجایی‌های شائبه برانگیز در راستای اهداف انتخاباتی قالی‌باف می کند، از دوستان نزدیک شهردار تهران به شمار می رود. اخبار رسیده حاکی از آن است که مدیرعامل فعلی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری به دلیل اعتقاد به غیرقانونی بودن برکناری اش، همچنان در محل کار خود حاضر می شود‌.
کد خبر : ۳۲۴۹۶۱
صراط: هر چه به زمان پایان کار قالی‌باف در شهرداری تهران نزدیک می شویم، اخبار بیشتری در مورد عزل‌و نصب های عجیب و غریب در شهرداری به گوش می رسد. عزل و‌ نصب‌هایی که به نظر می رسد در راستای اهداف انتخاباتی و نه به صرف شایسته سالاری صورت می پذیرد.

به گزارش صراط شنیده ها حاکی از آن است که سیدجعفر هاشمی تشکری معاون فعلی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران که در میان بهت همگان پس از ده سال سابقه کار به عنوان معاون حمل و‌نقل و ترافیک شهرداری به یکباره به پست فعلی منصوب شد، در هفته های اخیر به جابجایی های گسترده ای دست زده است.

معاون قالی‌باف به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری هم رحم نکرد!
هاشمی تشکری در کنار قالی باف

در عجیب ترین انتصاب، وی بدون اینکه عضو هیات مدیره صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران باشد به صورت شفاهی در جلسات عمومی اقدام به برکناری مدیرعامل فعلی و انتصاب یکی از دوستان خود به نام ا.ش نموده است!

این اقدام هاشمی تشکری در حالی است که صندوق مذکور یکی از بنگاههای اقتصادی شهرداری تهران است که به صورت نیمه خصوصی و هیات مدیره ای اداره می شود و عزل و‌نصب‌ها باید توسط هیات مدیره صورت پذیرد.

از طرفی، اخبار رسیده حاکی از آن است که مدیرعامل فعلی به دلیل اعتقاد به غیرقانونی بودن این انتصاب، همچنان در محل کار خود حاضر می شود‌.

هاشمی تشکری که در حال حاضر اقدام به جابجایی‌های شائبه برانگیز در راستای اهداف انتخاباتی قالی‌باف می کند، از دوستان نزدیک شهردار تهران به شمار می رود.

حال باید دید تکلیف این انتصاب ها به کجا خواهد رسید و آیا روند فعلی ادامه خواهد داشت یا خیر؟!