۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

پایکوبی طرفداران کلینتون بعد از مناظره+عکس

نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بعد از پایان مناظره خود با «دونالد ترامپ»، در جمع هواداران خود حاضر شد و با آنها به شادی پرداخت.
کد خبر : ۳۲۵۱۴۱
صراط: نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بعد از پایان مناظره خود با «دونالد ترامپ»، در جمع هواداران خود حاضر شد و با آنها به شادی پرداخت.

به گزارش مهر به نقل از یاهو نیوز، «هیلاری کلینتون» بعد از پایان مناظره یک ساعت و نیمه خود با دونالد ترامپ، در جمع هواداران خود در «وسترباری» نیویورک حاضر شد و گفت: آیا امشب احساس خوبی دارید؟ مطئئنم که همین طور است.

کلینتون همچنین در جمع اعضای کمپین انتخاباتی خود در دانشگاه «هوفسترا» حاضر شد و گفت: ترامپ ناآماده و سرگردان بود.

پایکوبی طرفداران کلینتون بعد از مناظره+عکس

«رابی ماک» مدیر کمپین انتخاباتی کلینتون نیز به خبرنگاران گفت: فکر می کنم ترامپ در این مناظره کلا ناآماده بود. تصور می کردیم که او آماده باشد اما اینطور نبود. تصور می کردیم که وی آرامش خود را حفظ کند اما از کوره در رفت.

بر اساس اعلام کمپین انتخاباتی کلینتون، سخت ترین زمان مناظره دیشب برای ترامپ زمانی بود که مجری برنامه وی را در مورد اظهارنظرهایش در خصوص محل تولد «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا، مورد پرسش قرار داده بود.

«دیوید پلووف» استراتژیست برتر تیم اوباما در دو دوره رقابت های انتخاباتی نیز در مورد مناظره شب گذشته گفت: کلینتون در مقایسه با ترامپ حضور بهتری داشت بخصوص وقتیکه در مورد حرفه پدرش صحبت کرد و ترامپ را به دلیل خودداری از شفافیت مالی مورد پرسش قرار داد.

در همین رابطه سی ان ان در نظرسنجی خود بعد از پایان مناظره شب گذشته مدعی شد ۷۶ درصد معتقدند که کلینتون از نظر آنها برنده مناظره است.