۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

آیا ترامپ «کوکایین» مصرف می‌کند؟

در میان همه مباحثات داغی که بعد از مناظره دوشنبه شب بین دانلد ترامپ و هیلاری کلینتون در فضای مجازی مطرح شد، برخی بینندگان روی نکته متفاوتی دست گذاشتند: فین فین کردن ترامپ.
کد خبر : ۳۲۵۲۰۱
صراط: در میان همه مباحثات داغی که بعد از مناظره دوشنبه شب بین دانلد ترامپ و هیلاری کلینتون در فضای مجازی مطرح شد، برخی بینندگان روی نکته متفاوتی دست گذاشتند: فین فین کردن ترامپ.

به گزارش مشرق، بعد از انجام اولین دور مناظره ترامپ و کلینتون در دوشنبه شب، طبیعی بود که مباحثات بسیار داغی میان طرفداران دو نامزد درباره محتوای مناظره و روش های حمله و ضدحمله طرفین در شبکه های مجازی در بگیرد. اما ر این میان برخی از بینندگان این مناظره به نکته ای متفاوت و چالش برانگیز هم توجه کرده اند: فین فین کردن ترامپ!

نامزد جمهوری خواهان در طول مناظره چند بار دچار فین فین شد و صدایش به حالت تودماغی درآمد. همین باعث شد که مباحثاتی در این زمینه، عمدتا از سوی دمکرات ها با هشتگ TrumpSniffle# در شبکه های اجتماعی به راه بیافتد.

در حالی که رقیب ترامپ، هیلاری کلینتون- که خود به دلیل سرفه های مکرر در رویدادهای انتخاباتی زیر ذره بین انتقاد جمهوری خواهان قرار داشت- بعد از مناظره هیچ اشاره ای به این حالت در ترامپ نکرد، اما شماری از شخصیت های دموکرات روی این نکته دست گذاشتند. مهم ترین ان ها «هوارد دین»، رییس کمیته ملی دموکرات هابود که خود قبلا سابقه نامزدی دموکرات ها را در انتخابات ریاست جمهوری داشت.

آیا ترامپ «کوکایین» مصرف می‌کند؟

دین که سابقه 6 دوره فرمانداری ایالت ورمونت را در کارنامه دارد، در پیامی در حساب توئیتر خود، فین فین کردن ترامپ را به "مصرف کوکایین" مرتبط دانست. متن توئیت او چنین بود:

" توجه کنید که ترامپ تمام مدت فین فین می کند. یک مصرف کننده کوکایین؟"

هنوز هیچ پاسخی از سوی کمپین ترامپ به این پست هوارد دین داده نشده است.