۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

قوه قضاییه راه آهن را پس گرفت

تیم فوتبال راه آهن تهران که پس از سقوط به رقابت‌های دسته اول در رقابت‌های این سطح از فوتبال ایران قرار دارد، بار دیگر به قوه قضاییه بازگشت.
کد خبر : ۳۲۵۲۲۷
صراط: تیم فوتبال راه آهن تهران که پس از سقوط به رقابت‌های دسته اول در رقابت‌های این سطح از فوتبال ایران قرار دارد، بار دیگر به قوه قضاییه بازگشت.

به گزارش "ورزش‌سه"، راه آهن که به دلیل مشکلات پس از دستگیری بابک زنجانی مالک هولدینگ سورینت به عنوان بخشی از بدهی‌های وی مصادره شده بود، بعد از مزایده‌هایی‌ خبرساز در دو نوبت مختلف به دو مالک متفاوت واگذار شده که هیچ کدام از این دو مالک فرجام خوشی از این کار نیافته‌اند. در ابتدا حمید استیلی با حمایت حمیدرضا سیاسی راه آهن را در اختیار گرفت که این تیم از وی پس گرفته شد و سپس یک شرکت آرایشی بهداشتی که با عنوان یزدان فعالیت می‌کرد، راه آهن را با عنوانی تازه به رقابت‌های لیگ برتر فرستاد.

راه آهنی ها اما در سال گذشته به دسته پایین‌تر سقوط کردند و حالا در حالی که در جریان مسابقات این فصل نتایج کمابیش خوبی گرفته بودند، دوباره به قوه قضاییه بازگردانده شده‌اند. البته مالک قبلی از شرایط مالی چندان مناسبی بهره‌مند نبود و راه‌آهنی‌ها امیدوارند این تحول شرایط آنها را بهتر کند.