۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
آنچه رییس جمهور قبل از دور جدید سفرهای استانی باید بداند / بخش سوم

فریادهای مردم در شب 14 خرداد شیشه ی غرور احمدی نژاد را شکست؟

او باید به پرسشهای بی شمار حامیان 25 میلیونی خود پاسخ قانع کننده ای دهد که چرا در برابر اتهام رسمی قوه قضاییه مبنی بر فساد حلقه اول نزدیکانش سکوت کرده و کابینه را خط قرمز خود نامیده است؟
کد خبر : ۳۲۵۲۷
"صراط "- رییس دولت دهم روزی از چشمها افتاد که در اجرای فرمان شفاهی و حتی کتبی امام خامنه ای دل به تردید سپرد. زمانی که در پاسخ به آن حکم بیان داشت طبق اصل فلان، دستور شما انجام می شود و این طوری جلوه گر شد که گویی کار از ارادت قلبی و عقیدتی خارج و به روال اداری بازگشته است.
 
سرویس سیاسی صراط نیوز/ اینجا بود که دیگر احمدی نژاد نیز صرفا براساس فلان اصل قانونی رییس جمهور بود و تعلقات قلبی نسبت به وی به سردی گرایید. وقتی فردی، که به حکم پیر طریق موجبات سرخوردگی حامیان می شود، از جایی عزل و 18 پست مهم دیگر به وی تقدیم می شود، مشخص است که خبری در راه است. وقتی آن فرد، در اظهارنظرات غیرضروری و در مجامع غیرتخصصی نسبت به بدیهیات دینی و اعتقادی شبهه می آفریند و فریاد جامعه ی ارزشی را به آسمان بلند می کند اما رییس جمهور سعی در ماله کشی سخنان وی و حتی ایستادگی در برابر علما می نماید، پر واضح است که پشت پرده اتفاقاتی در حال وقوع است.
 
زمانی که فردی با صراحت و اعلام عمومی از سوی مسئولان رده بالای قوه قضاییه به عنوان یک متهم دانه درشت اقتصادی معرفی می شود اما به جای تحویل وی به قانون، همان فرد به ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی(!) منصوب می شود و رییس جمهور تنها تکلیفش را در دفاع از وی می بیند، دیگر نمی توان اعتماد 100 درصدی داشت.
 
زمانی که فلان فرد، سایه به سایه ی فرد جنجالی دولت در تمام رده های مدیریت شهری و کشوری بالا می آید و البته همزمان، اخبار فساد اخلاقی و اقتصادی وی دهان به دهان می چرخد و علل اخراجش از فلان وزارتخانه حیاتی کشور نقل محافل می شود اما رییس جمهور، به وی در کنار خود صندلی خاص(!) می دهد و در نهایت برای عدم دسترسی قانون به او، زیر پر و بالش را می گیرد، مگر می توان بی تفاوت بود؟!
 
وقتی در دولت احمدی نژاد، که خود را خادم و کوچک علما می دانست، فردی از فرصت پیش آمده نهایت سوءاستفاده را کرده و با انتشار ویژه نامه ای مخدوش، اعتراض علما و مراجع را برمی انگیزاند و سپس با اطمینان از عدم برخورد، در پاسخ به آن بزرگان، قلم به هتاکی می چرخاند، دیگر چه باید گفت؟!
 
همه ی اینها را در کنار اتفاقات مشمئز کننده ای باید گذارد که تحت عنوان جن گیران دولتی معروف شد و وقت و هزینه ی کشور را صرف خود نمود.
 
احمدی نژاد، 5 ماه به میان مردم نیامد چون باور نمی کرد مردم در سالگرد روزی، که حتی به نوه بنیانگذار انقلاب به جهت عدول از خط امام(ره) اعتراض داشتند، نسبت به رفتار وی نیز معترض شوند. او گمان نمی کرد که مردم همه چیز را می بینند و می دانند اما فرصت بازگشت و جبران خطا داده اند. فریادهای مردم در شب 14 خرداد شیشه ی غرور احمدی نژاد را شکست و فهمید که مردم فهمیده اند اما پاسخ وی به اعتراضات چه بود؟ سکوت الهام بخش وحدت آفرین!!! و البته ظاهرا هنوز نمی داند که این سکوت، نه تنها وحدت بخش نیست بلکه در دل خود دریایی از چراهای مردم را نهفته دارد.
 
سکوت چرا؟ احمدی نژاد که مرد فریاد بود. او باید به مردم بگوید که چرا در دولت نهم و دهم راضی به کنارگذاشتن بیش از نیمی از ارکان اصلی دولتش شد اما روی اسامی مشایی، رحیمی و بقایی حساسیتی به ارزش از دست رفتن اعتبارش دارد؟
 
او باید به پرسشهای بی شمار حامیان 25 میلیونی خود پاسخ قانع کننده ای دهد که چرا در برابر اتهام رسمی قوه قضاییه مبنی بر فساد حلقه اول نزدیکانش سکوت کرده و کابینه را خط قرمز خود نامیده است؟! مگر قرار نبود هیچکس در این کشور در برابر فساد مصونیت نداشته باشد؟! مگر احمدی نژاد نیامده بود دست دانه درشتها را روکند؟!
 
پایان بخش سوم

ادامه این متن را می توانید در روزهای آتی در صراط نیوز مطالعه نمائید .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۲۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۱۹
۳۸
عجب نقد جالبی بود!
احمد
|
Netherlands
دوستان صراطی ما خدایی شما که ارادت قلبی رئیس جمهور را در بوق کرده اید خودتان توجه کردید که چقدر فرامین و فرمایشات رهبری را به نام روشنگری زیر پا میزارید . چطوره عدم پایبندی خودتون به فرمایشات رهبری را تیتر کنید .
کاربران بزرگوار میدونند این همه قال و قیل برا اینه که صراطیها نتونستند به نام ولایت به چپاول بپردازند .
دوستان صراطی ! هر هر آنچه گوئید هستند (احمدی نژاد) .
اما خدایی هرآنچه گوئید هستید (خودتان) .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۵۳
۲۰
جالبه صراط اون تعداد بي شماري رو كه مي گفتن احمدي احمدي حمايتت مي كنيم رو نديده و فقط اون چهار پنج نفر رو مردم مي دونه. در ضمن مگه غير از اين بود كه امام جماعت نهاد رياست جمهوري رو دستگير كردن و بعد از چندين روز گفتن تو رو اشتباه گرفتيم! بي گناهي! مجموعه ي اين كار ها سياسي ست و براي اينكه توجيه رييس جمهور رو بشنويد مصاحبه ي ايشون درباره ي خط قرمز رو مشاهده كنيد.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
فريادهاي مردم منحرف رو ميتركونه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
البته. معلوم كه مرم قادرند منحرف رو از صحنه به در كنند يا به عبارتي بتركونند! اما اينكه كسي كه تو بهش ميگي منحرف از طرف مردم طرد نميشه يعني تو اشتباه مي كني مگه اينكه بخواي شعور ايرانيان رو زير سوال ببري.
غلام (جا.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 ...... شيده شب دراز است ... اگه ..... ور داشتي ميفهميدي همين الان هم توو چي فرو رفته
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان توجه كردي جديدا كه مح ..... رو تلويزيون نشون ميده بدجوري داغونه ! انگار افكارش بدجوري تركيده ... فكر كنم بدجوري نگران ظهوره طفلي
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جان چي ميگي؟؟!!!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالا بوگند تفكرات عجيب و غريبشون خودشونو هم آزار ميده ..
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
K-1 شما خودشو ناراحت نكن احتمالا ميگه اگه چشم بصيرت داشتي متوجه ميشدي كه عدالت قلابي تووي چه گندي فرو رفته اونم تا فيهاخالدونش
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل اين بصيرت شما ما رو كشته.
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 چي بيخود فقط ميپروني كه مثلا يه چيزي گفته باشي ؟ مگه مجبوري كه خودتو ..... نشون بدي يا اينكه جوري رفتار ميكني .......ت فرض كنن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع "بسيجي با بصيرت". مردك با اعتقادات مردم كاري نداشته باش
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان فعلاً که این بوی گند سرقت های ادبی توئه که این سایت رو برداشته ! عادت کردی که.......!!!! درست مثل بابا فتنه جونت !!!!! - دیگه جوابی برات ارسال نمی کنم ! تا حالاشم یه کمی فکر می کردم صاحب اندیشه ای که باهات بحث می کردم !
- یا اسمت رو عوض کن یا دیگه این دور و بر ها نبینمت !!!!! بیسواد !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی با بصیرت شما خانمی یا اقا ؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
بيشين بابا !
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا بی خیال این حرفا بیچارها ما مردم بدبخت و کردن عروسک خودشون به هر طرف که می خوان می چرخونن/تا دیروز اح....نائب امام زمان بود امروز...بابا بسته دیگه تا کی می خواید سرتونو زییر برف کنید/انقدر دنبال حرفای بی خودو جنگ وجدل هستید که اگه کشورو اب ببره همه رو خواب برده/به نظر من به جای اینکه به عقاید هم بی احترامی کنیم و دائم درگیر باشیم نخوایم خیلی از اشتباهات گذشتمونو جبران کنیم وضعیت از این بهتر که نمی شه بدترم می شه
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس .... مگه تو مفتشي ...... كه اون مرده يا زن ؟ هر كي كه هست خوب ميزنه تووي دهن شما مزدوراي ................. جريان ظهور قلابي
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
گيلگ جان شما خودشو نارحت نكن ....... .............................. !!
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به جن/ ما که ناراحت نیستیم ولی شما عصبی نشو خدایی نکرده فشار خونت میره بالا ............/ما فعلا داریم تماشا می کنیم تو این بلبشو کشور کی به کی. ایا واقعا مش..... .........ه . راستی شما که جنی می تونی همه جا سرک بکشی برو ببین پشت سر ما اصلاح طلباچی میگین راجب سوالات بالامم یه تحقیقی به عمل بیار فقط باز تاکید می کنم زیاد عصبی نشو چون به اطلاعاتت نیاز دارم
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
گيلك جان مگه هشدار دادن در مورد خشك شدن شير كار بديه ؟
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
هشداراتو به نن جونت بده گرسنه نمونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۱۳
۳۲
حرف حساب چون و چرا ندارد. سايت محترم صراط نيوز لطفا باز هم در اين زمينه مطلب بنويسيد
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۲۷
۱۱
خجالت اور . . . خوب توی زمین دشمن دارین بازی میکنین . . .
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۵:۲۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۲۲
۱۱
ما که سر از این اراجیفی که با عنوان فلان و فلان و فلان نوشته بودی در نیاوردیم و البته چون موارد ، موارد اتهامی بود و قطعاً ترسیدی که هنوز از زیر 13 شکایت بیرون نیامده ، باید پاسخگوی افترا های دیگری که به شریف ترین انسانها وارد کردی باشی از کلمات فلان و فلان استفاده کردی و در پایان هم چند تا اسم ردیف کردی که حکم شترمرغ را داشته باشی و به اصطلاح ما شوفر ها دوسره بار زدی و این هم یکی از روش های مزورانه تمایت طلبانی چون شماست -
اتهاماتی که تلویحاً و به نام فلان و فلان وارد کردی ، چنانچه منظور نظرت همان اشخاصی است که پیوسته مورد تهاجم تو اند - اتهاماتی تکراری است که هیچ گاه برای آنها مستندی نداشته اید ، الا اینکه به تبعیت از اسلاف خود ح . ح . شر همواره وعده داده اید که بعداً رو می کنید !!!!!!! و هنوز بعداً نیامده
در 14 خرداد با اشاره به اینکه ( نوبت شما هم می شود ) معلوم است که چه کسانی بر علیه ریاست محترم جمهور شعار دادند و از طرفی صدور فتوای قتل توسط سرکرده اینها ماهیتشان را بیش از پیش نزد مردم روشن نموده است ( هرچند که هر زمان از این فتوا گفته ام ، کامنتم را کلاً سانسور کرده اید و جرآت نشر آنرا نداشته اید.)
به کوری چشم دشمنان قسم خورده این سرزمین که البته تعدادشان بسیار اندک و فقط سر و صدایشان بلند است ، طرفداران 25 میلیونی رئیس جمهور الآن بیش از 40 میلیون نفرند و البته شما روز به روز بیشتر از این موضوع می ترسید - باور ندارید یک نظر سنجی کنید - و البته ای کاش امکان دسترسی به مردم سرزمین های دور و نزدیک را داشتید تا ببینید مثلا راننده تاکسی های گرجستان و ارمنستان و تاجیک و رستوران داران لیتوانی و ترکیه و کشور های آمریکائی شمالی و جنوبی در مورد آقای دکتر احمدی نژاد چه می گویند و شهامت و شجاعت این انسان شریف چگونه زبانزد خاص و عام در این کشور هاست !
شما چشمان خفاشی تان را بر این واقعیت بسته اید
بی پرده بگویم هراس روز انتخابات سراسر وجود شما تمامیت خواهان را فرا گرفته است - می دانید که مردم به شما - نه - گفته اند - اما از شنیدن آن سراپایتان می لرزد - صدای لرزش پاهایتان و دستانتان گوش فلک را پر کرده است و از نشانه های آن سانسور و حذف کامنت های مخالفینتان در ذیل نشر اراجیف و دروغ پردازی هایتان می باشد .
حق یار
خاری در چشم و گلوی مش....
|
United States of America
خوشم میاد صراط ....... حساب نمیکنه و کامنت اراجیفتو میزاره
تند تند خوندم حداقل کوتاه تر بنویس یه نفر جز خودتو و k-1 بخونه
راستی نظرت در مورد اینکه سانسور نشده منتشر شد چیه؟
بسيجي با بصيرت
|
United States of America
خجالت بكش مهران خجالت !!
هوشنگ
|
United States of America
حاااااااالم بده !!! حااااالم بده ...... مهران
مهران آزادپی
|
United States of America
بی بصیرت جان خدائیش حرفهای من خجالت داره یا سبقت های مکرر شما از فرمایشات مقام معظم رهبری ؟؟؟؟ - هرچند شما اگر خجالت سرتون می شد که اقتدار گرا و تمامیت طلب نمی شدید - !!!!!! تا دیر نشده به راه راست برگرد - می ترسم گم و گور شی ها !!!!!!! - یکی به داد این هوشنگ برسه ، یه آب قندی ، چیزی بدین حالش جا بیاد !!!!
حق یار
محمد
|
United States of America
آقايان ممل و غلام و ..... من قبلا هم چند بار گفتم شما دكتر رو با آدمايي مثل مهران و k-1 مقايسه نكنين اينا مظهر تفكرات اح .... نيستن اون اح ..... من ازش حمايت ميكردم اين جور آدما حامي ش نبودن
مهران آزادپی
|
United States of America
نمی دونم چرا وقتی این اخوان ممل و غلام و بی بصیرت و ...... عقب نشینی می کنند این محمد میاد جلو؟؟؟؟؟ بابا جون این کارا قدیمی شده !!!!! اینا کارای دوره راهنمائی بود !!!!! محمد جان تو دیگه بزرگ شدی خیر سرت !!!!!
بسيجي با بصيرت
|
United States of America
آقا مهران بهتر نيست ادب رو رعايت كني تا لااقل اون شخصيتي كه از ....... براي لحظاتي به فراموشي سپرده بشه ؟ واقعا با عقل جور در مياد كه ........ و ....... يار امام زمان باشن و يكي هم مثل تو از ياراش ؟؟
محمد صادق
|
United States of America
با سلام خدمت آقا مهران. به نظر بنده شما بصیرت کافی ندارید. من خودم از حامیان ایشان بودم اما وقتی صریحا در مقابل حکم آقا می ایسته یا وقتی 10 روز مملکت را رها میکنه و سر یک تصمیم حرف ولی زمان را 10 روز زمین میگذاره دیگه به اندازه خردلی نمی ارزه.سرنوشت امثال طلحه و زبیر یادمان نرود.عاقبت ه.......... یادمان نرود.
Rend
|
United States of America
مهران جان من هم با عقایدت موافقم.... اما چرا وی پی ان؟
k-1
|
United States of America
ببخشيد جناب rend شما چطور با من مخالفي اما با مهران ازادپي موافق؟؟؟!!!!!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۳۰
۱۰
باز كه اقا قلدره نقشه كشيد.
اولا شما به چندنفر كه در مراسم 14 خرداد.اعتراض كردند .ميگيدمردم؟
پس به مردمي كه به رييس جمهور محبوب ابراز ارادت كردندچي ميگيد؟حتما ميگيد منحرف.
مثل اينكه خبر ادامه سفر هاي استاني . بد جور حالتون روگرفته .واز همين حالا داريد
دست . پاميزنيد .شما از پيامي كه اين سفر ها داره بد جور نگرانيد.پس تاچند روز ديگه منتظر پيامي به بزرگي ايران اسلامي باشيد.
وببينيد كه ارادتمندان بيشمار رييس جمهور محبوب .چطور پوزه دشمنان اسلام ونوكرانشان را به خاك ميمالند
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
يه چند وقتيه كه صراط اخبارش رو از بالاترين مي گيره خيلي جدي نگير فقط هر بار كه اين تحليل ها ارائه ميشه بهشون بخند.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۱۲
۲۳
حالا کجاشو دیدید برادر.این اقا بلایی سر شما که ایشان را سر کار اوردید و کشور بیاورد که اون سرش نا پیدا باشد.به قول قدیمی ها خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۲۶
۱۱
بیچاره ها!!! هنوز سفر استانی شروع نشده، دارید مثل بید می لرزید.دقیقا شدید مثل اصلاح طلبا قبل از انتخابات ریاست جمهوری
اگر مردید صبر کنید تا استقبال مردم رو ببینید و انقدر تحلیل خیالی انجام ندید

شاید هم بغض و کینه باعث شده فکر کنید با این مزخرفات شما ذهن مردم درگیر میشه و بر علیه دکتر شعار میدن؟

قوه ی تخیلتون رو تحسین می کنم ولی مردم احمدی نژاد رو هدیه الهی میدونن و با 4 تا تحلیل عمله ........ و فلان آیت الله عوضش نمیکنن!
صبر کنید.......
محمدعلي
|
United States of America
1- سفر استاني قم چرا برگزار نشد؟!!! و سفرهاي بعدي؟
2- همين که ايشان ديگر ..............در بين مردم را ندارد خود دليل بر عدم استقبال مردم از ايشان است همين ديروز که در خراسان شمالي بودند از مردم و استقباله از فرودگاه تا ورزشگاه خبري نبود، فقط مراسم رسمي و خشک و خالي بود. درست است؟
3- مردم به اعتبار اشاره و نظر رهبري عزيز انقلاب .....................................................................................
4- تحليل منطقي از هر فردي قابل پذيرش است حتي از عمله و اين جهالت و نفهي است که غير قابل پذيرش است حتي از مثلاً‌روشنفکري مثل شما!
مهدي از مشهد
|
United States of America
خطاب به محمد علي.
دروغگوي مردم فريب .بي بصيرت.سفر هاي استاني جندين ماهه كه برگزار نشده چه قم وچه جاهاي ديگه.
2-جناب دروغگو خراسان شمالي كه سفر استاني نبود بي عقل .دروغگو . اصلا قرانبودكه خبري باشه..
اقاي رييس جمهور در اين مدت كه سفر هاي استاني نداشتند .سفر هاي كوتاه وچند ساعته به استانها داشتند .فقط براي افتتاح مسكن مهر يا افتتاح سد يا ....واصلا قرار نيست كه براي افتتاح هر پروژه بخواهنداستقبال مردمي به راه اندازند
به كوري چشم دروغگوهاي مردم فريب مثل تو اين هفته استقبال پر شور مردم اردبيل .را ببين
تا روسياهي ان برايت باقي بماند
محمدعلي
|
United States of America
خطاب به مشهدي مهدي!
1- سوال اين بود که چرا برگزار نشد و اين همه تأخير چرا؟ که بجاي جواب بي چاک دهني کردي!
2- حتماً نبايد سفر استاني باشد تا استقبال مردمي انجام شود.
3- اگر نشانه بصيرت، فحاشي و بي چاک دهني است. بنده افتخار مي‌کنم که از بصيرت!!! هيچ بهره اي ندارم.
4- بدبخت و بيچاره رييس جمهوري که طرفدارش امثال شما باشد.
مهدي از مشهد
|
United States of America
محمدعلي
همين مواضع دوگانه و فريب كارانه شما به اصطلاح ولايتمداران.در مورد اخلاق اسلامي وادب است كه با واكنش منفي كاربران مواجه ميشويد .
جناب مودب .كامنتهاي دوستانتان در مورد رييس جمهور را مشاهده كرده ايد؟
چرا استعداد اخلاق مداري شما اونجا شكوفا نميشه ؟
كلمات زشت رفيق ........تان رادر مورد رييس جمهورمحبوب شنيده ايد؟نكنه كه ..............................................؟
رفتار رفقاي شما بامن و دوستان من كه فقط از رييس جمهور طرفداري ميكنم چگونه است.
ايا بلافاصله ما را به انحراف و اجنه و... متهم نميكنند؟.ايا اينجا اخلاق رعايت ميشه؟
ايا استعداد اخلاقمداري شما شكوفاميشه ؟يا فقط وقتي كه من شماهارومتهم به دروغ و...
ميكنم استعداد شما شكوفا ميشه.
شماها حق نداريد براي هر تهمتي وفحاشي به
رييس جمهور محبوب ومردمي از ولايت هزينه
كنيد.ادعا هاي مزخرفي مثل رابطه ري.......... با اجنه و رابطه باامام زمان و..كه براي اثبات اونها مثل بعضيها توگل گير كرديد.
وبيش از اين به ولايت صدمه نزنيد.
ضمنا شماها كوچكتر از انيد كه با فريب ذهن مردم وسياه نمايي بخواهيدمحبوبيت رييس جمهور روكم كنيد.
استقبال مردم اردبيل رو امروز ببينيد.تامشخص بشه كي داره دروغ ميگه.
ناشناس
|
United States of America
افسوس که مثل طرفداران میر ماسون شده اید انگار تاریخ باید تکرار شود واقعا معیار شما دوستان احمدی نژاد است ؟ بیچاره ولایت که چه میکشد از دست ماها
k-1بیـــکارk-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۱۲
۴۲
این k-1 بیکار ،همه جا نظر میده . یاد آقای دوربینی که همه جا تو لنز دوربین هست می افتم
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
20 به 4!!!
Rend
|
Iran (Islamic Republic of)
بیکار بی آر می گرده!
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۸:۲۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۲۰
۵
باز هم کامنت من رو حذف کردی؟
عیب نداره ! همینکه خودت خوندی و خدا هم شاهدشه کافیه !!!!!!!
بسيجي با بصيرت
|
United States of America
خدارو چكار با مش .... و اح ..... و طرفداراش !!!
مهران آزادپی
|
United States of America
- جای همه دوستان خالی ، نماز عید فطر توی صحن حضرت عبدالعظیم ( س ) که تموم شد ، یه نفر دست زد به شونه ام ، برگشتم دیدم یه آقا با روی خندان داره میگه آقاببخشید موقع نماز دستم رو روی سجاده شما گذاشتم ! حلال کن !!!!!! - بند دلم پاره شد !!!! این به چه معنا می تونست باشه؟؟؟؟؟ من که حتی متوجه این کار نشده بودم ؟؟؟؟؟!!!! - بعد به خودم گفتم وقتی دست گذاشتن روی سجاده یه نفر در حال نماز خوندن حقی رو بر گردن آدم ها میزاره !!!!!! وای به احوالات ما !!!!!
دستت درد نکنه بی بصیرت !!!! حالا دیگه ما رو به بی خدائی متهم می کنید و خدا رو هم در انحصار خودتون در آوردید؟؟؟؟ - به هر حال انتظار بیش از این هم از شما نداریم !!!!!!
- جواب این حرفت هم باشه برای روزی که در پیشگاه خداوند متعال حاضر شدیم !!!!!! ( اخوی ، خودت رو مدیون کردی شدید !!!!! )
بسيجي با بصيرت
|
United States of America
ما مديون و توو جهنم ... اما تيم منافق و ضد ولايت فقيه شما خصوصا اون رئيستون و رفيق ها ..... ش فكر كنم چند درصد سهام جهنم رو به نامتون هم بكنن
غلام (جا ......)
|
United States of America
نماز عيد فطر ...... !!! هاهاهاهاهاهاهاهاها
مهران آزادپی
|
United States of America
غلام بدجور لهجه ت عوض شده ها قبلا حروف معرب رو بیشتر و بصورت حلقی ادا می کردی و کاربرد حرف ب و حرف ع بیشتر در جملاتت به چشم می خورد !!!!!! چی شده ؟؟؟؟ لهجه ت رو عمل کردی ؟؟؟؟؟
جن
|
United States of America
جالبه ... بند دل مهران پاره شده !!!
مهران آزادپی
|
United States of America
عالیجناب جن !!!!!!!! تو به جیغ ممممممتدت ادامه بده !!!!! هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده !!!! ما داریم همون کاری رو می کنیم که قبلا می کردیم !!!!!!! بگم ...؟؟؟؟؟ - بگم....؟؟؟؟؟؟
جن
|
United States of America
مهران پماد سوختگي اگه داري استفاده كن مثل اينكه خيلي درصدت بالاست
مهران آزادپی
|
United States of America
اگه یزیدی ، این پماد سوختگی رو نگهدار که توی آتیش جهنم به درد .... تو میخوره ( لب و لوچت ) اگه جنی؟؟؟؟؟ پماد سوختگی به دردت که نمیخوره هیچ !!!!!! ظارهاً برا سوختنت باید یه کار دیگه کرد - اگه هوشنگی ؟؟؟؟ از نوع تعارفت معلومه که پماد سوختگی برا کی خوبه - اگه بی بصیرتی ، باید از یه چیزی استفاده کنی چشماتو باز کنه و اگر هم که چهارتاشون با همی ؟؟؟؟؟ که شواهد و نوع نگارش ت نشون میده ، قطع به یقین همینطوره !!!!!!! تمام طیف تمامیت طلب احوال تو رو دارن !!!! پماد هم براتون کارساز نیست !!!!! بار و بنه رو جمع کنید و به فکر یه دوا درمون برا جای اردنگی باشید !!!!! ملت ایران آماده زدن اردنگی درست حسابی به اونائیه که متحجرند و خواست عموم مردم رو بر نمی تابند .
دیر بشه دروغ نمیشه !!!!! از شکسته شدن سکوت ریاست محترم جمهور بترسید !!!!
حق یار
ممل
|
United States of America
آقا مهران واقعا قباحت داره اين رفتارها اگه از اينا سر ميزنه حرجي بر اونا نيس اما دور از شان شماست كه پشت سرتون مكتب ايراني و عدالت و صلح و محبت و ظهور و همه خوبي هارو يكجا دارين ...
...از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۲۰
۳
فریاد های مردم !!!!!!! مشکل شما صراطی ها و کیهانی ها اینه که خودتون مردم میدونید و...........
جرات نکردید احمدی را استیضاح کنید و انتقام بگیریدمجبور شدید از طریق خاله زنک بازی ( حیا کن رها کن ) وارد بشید ...
لعنت خدا بر رف و جیره خوراش و کاهنان معابد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۱۹
۶
احمدی نژاد روزی که امد و مورد حمله های ناجوانمردانه قرار گرفت گفت که در قلمرو ممنوعه قدرت و ثروت قدم گذاشته و لاجرم باید تاوان بدهد. او همان اول می دانست که عدالت تیغ برنده ای است که حتی نزدیک ترین حامیان انسان را به دشمنش تبدیل می کند چه برسد به کسانی که 28 سال به همه منابع سیاسی و فرهنگی مملکت چنبره انداخته اند. احمدی نژاد چون مولا علی قربانی عدالتش است. حتی اگر جریان انحرافی در دولت رشد کرده باشد . حتی اختلاسی در کار باشد حتی اگر رمالی ای در کار باشد هزاران سرنخ وجود دارد که همه توطئه رقیب است. البته احمدی نژاد باهوش تر از ان است که این را نداند. من معتقدم او دارد رقیب 28 ساله ملت را بازی می دهد. احمدی نژاد اگر یک حسن داشته باشد و ان هم بیان حرف 70 میلیون ایرانی در آن مناظره الهی است . واین برای محبوبیتش در دل محرومین کافی است.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
مرحبا ناشناس.
دست حق به همراهت
محمد صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقای ناشناس به نظرم بیشتر و دقیقتر از کسی که میخواهی حمایتش کنی بدان.اول اینکه اسم بردن در آن مناظره با انتقاد آقا روبرو شد.بعدشم ما سوالمون اینه که چرا جلوی بررسی قضایی در مورد نزدیکانشان را میگیرند.مگه نمیگفتند همه مساوی هستن؟ چرا 10 روز مملکت را رها کردن و صریحا جلوی حکم اقا ایستادن. واقعا فکر میکنید همه این اعتراض ها به خاطر عدالت ایشان است؟ نگاه کن و ببین الان بیشتر افراد منتقد جز دلسوزترین ایشان بوده اند.بصیرتت را بیشتر کن
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۴
۲۰
با نظر صادق موافقم کسیه که خودتون با سلام و صلوات آوردینش حالا یه بلایی سرتون بیاره که فکرشم نکنید ........... از ابتدا ................................................................................................ و شماها اشتباهی کردید که جبرانش دیگه خیلی مشکل شده.
آقای مهدی از مشهد برادر ارزشی عزیز :))
اون مردمی که داشتن اعتراضشونو به کسی که با شرط بهش رای داده بودن به خاطر رهبری بهش رای داده بودنو اعلام میکردن نبودی که ببینی که بفهمی مردم یعنی چی.
.........................................................
خیانتی که به شماها کرد هیچ .............به مریداش نکرده بود :))
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني تو اون موقع حرم بودي؟؟!!!! ما كه مردمي نديديم.
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
البته در حد جواب دادن نیستی k-1 ولی برای اینکه دلت نسوزه جوابتو میدم گناه داری با هزار امید و آرزو اینجا کامنت میزاری
آره حرم بودم یاد قدیم کرده بودم که آقای خاتمی و آقای ناطق میاومدن و دو کلمه حرف حساب میزدن کرده بودم این آقا محمودتون که اومد همه اعتراضشونو اعلام کردن از چیزی که خبر نداری چیزی نگو
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جلبك جون خيلي از اون بسيجي هايي كه در حرم بودن رو من مي شناختم اونوقت من خبر ندارم؟! برو كم دروغ بگو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه به موقع هم یاد قدیم دوستاش کرده !!!!!!! لااقل بگو رفته بودم واسه ...........
منتطر
|
France
|
۲۰:۲۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۲۴
۵
اینه پیروی شما از ولایت ؟
چقدر دلتون میخواد که این هدیه الهی زمین بخوره !
واقعا تقوی در این میان حسابی گم شده
شادمان
|
Germany
|
۲۰:۴۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۴
۲۰
جنابشان چنان دچار تکبر شده که نگو.
چنانکه خاتمی دچارش بود. زمانی که کلی گویی میکرد و صدای کف و صوت گوش فلک رو کر میکرد.
بنی صدر هم طرفدار داشت اینقدر که در زمان خودش مسبوق به سابقه نبود .غرور دامنش رو گرفت و با کله خورد به زمین.
رسم چنین بده و خواهد بود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
جناب شادمان:

بعضی موقع ها....بصیرت تان ستودنی است.....ولی گاهی اوقات ....بصیرت تون ته میکشه"
ممل
|
Germany
شادمان دمت گرم زدي توو خال بدجور
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۲۱
۱
باید مراقب باشیم که در هنگام نقد، از دایره ی انصاف خارج نشویم و در نمایشنامه ی دشمن بازی نکنیم.
بسج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۵
۱۹
زمانی توی بسیج جلسه می گذاشتید و براش رای جمع می کردید و ما می گفتیم این کار را نکنید می گفتید دفاع از "حق" است دیدید چه بر سرتان آمد..................
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
چي بگم !
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا اسم خودت رو گذاشتی بسیج؟

بهتر نبود اسم خودت رو میگذاشتی "ضد بسیج"؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۳
۸
انگار بعضیا یا حقایق رو نمی بینن یا دلشون نمیخاد ببینن
کیه که ندونه انحراف وجود داره البته در کنار کارای مثبت زیاد
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱۷
۳
حكايت بوق و قلدر.
دويدم و دويدم. دوتا قلدر رو ديدم..
يكي به من بوق داد يكي به من دوغ داد.
بوق ودادم به كريمي كريمي به من جفنگ داد.
دوغ و دادم دروغگو دروغگو به من كامنت داد.
دويدم ودويدم دوتا قلدر و ديدم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
چي ....... ميكني تو اه ...
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۶
صراط همه کامنت منو حذف کردی چطور اسم هاشمی و خاتمی و موسوی رو میزنی اما اسم محمود جون عزیز رو نمیزاری اونم رئیسان جمهوره همین نظام بودند فکر کنم کامنت من رو کلا باید سه نقطه بزاری فقط خاتمی موسویش میمونه :))
دختر گیلک
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همینه اصولگراها هر توهین و فوش میدن بدن اثلا مهم نیست ولی اصلاح طلبا اجازه صحبت و انتقادم ندارن/کامنت من چیزی نداشت که منتشرش نکردین یعنی تو این کشور 2کلمه حرف حساب با طرفدارای جبهی مقابل زدن ممنوعه فقط عشق می کنید فوشو فوش کاری باشه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
گيلك محترم فوش نه فحش ضمن اينكه حرص نخور جبهي جبهه مبهه بيلمره !
علی
|
Estonia
|
۰۴:۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱۳
۲
با سلام
به عنوان یک جوان ایرانی می توانم به دوستانم در صراط اطمینان بدم که امثال من بلدیم منحرف از معتقد راستین به راه امام عزیزمان را تشخیص بدیم. 
فراهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱۳
۳
از صراط خارج شدين صراطي ها!!
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱۶
۳
ما بچه بسیجی ها رئیس جمهور مشخص می کنیم نه سیاسیون اگه محمود انتخاب کردیم چون اون زمان حق بود درسته الان کمی پاشو کج گذاشته ولی از خاتمی وهاشمی خیلی سر تره با این حال رئیس جمهور بعدی هم آقای جلیلیه ،قالیباف و لاریجانی هم خیلی زور نزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱۷
۰
با بصیرتهای سر و ته شده شما هستید
سليم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱۷
سلام دوستان كسايي كه از مش...... و گروهش پول مي گيرن لطفا نظر ندن ما كه مي دونيم اونا كارشون فعاليت تو اينترنت هست و تو خبر گزاري ها و وبلاگ هاي وابسته به اين جريان هست و اجير شدن كه تو سايت هاي روشنگر نظر بدن پس مي شه به اونا گفت نظر بده اجاره اي
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که جنبش سبز و دار و دسته هاشون از همه بیشتر "وب سایت" و "وب لاگ" دارند و توی اینترنت هم فعالیتشون بیشتر از بقیه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱۳
۱
باسلام
سيدجان!
اولا مطلبتان بسيار جالب و مورد تاييد است اما اين را بگويم كه به هيچ عنوان نمي شود به مردم اعتماد كرد.(منظوراينكه از اح........ استقبال مي كنند يا نميكنند) چرا كه هيچ چيزي را در خصوص اين مردم نمي شود پيش بيني كرد.
يك نمونه اش ما فكر مي كرديم اگر اح........ روز قدس به نماز جمعه بيايد و سخنراني كند مردم به او اعتراض خواهند ولي پيش بيني ما غلط از آب در آمد و برعكس آن مردم از سر خيابان ارديبهشت تا سر در دانشگاه از وي به شدت استقبال و شعارهاي انقلابي اي هم از حمايت از وي دادند و فيلمش را هم خودم گرفتم و دارم كه به موقع بهت نشان خواهم داد.
در ضمن حادثه شب 14 خرداد هم كه نوشته ايد اعتراض كنندگان بيست - سي نفر بيشتر نبودند و ما خودمان آنجا بوديم و زياد هم در رسانه ها بازتاب نداشت و نمي شود روي آن حساب كرد.
چرا اگر اعتراض آن شب مثل اعتراض به ......... كه ميليوني بود آن موقع مي شد كه بگوييم بله...
در ضمن اين را هم بگويم بلانسبت اين مردم اكثرا خصلت كوفي دارند و زود جوگير مي شوند. رويشان حساب نكنيد.
موفق باشيد
بيات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی بالاخره یکی تونست درست وحسابی حرف دل منو بزنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱۳
۳
خداوکیلی ولایی های مدعی که تاکنون بعد از ده ها بار سخنرانی امام خامنه ای هنوز قبول ندارند فتنه و سران فتنه چه قصد شومی داشتنند ( اصلا می گویند فتنه یعنی چه )بهترند یا احمدی نژاد زحمتکش ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه اح...پسون زحمتکش داشت چه جالب من نمی دونستم/از اطلاع رسانی دقیقتون کمال تشکر دارم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
خداوند به همه و بخصوص مقام عظمای ولایت طول عمر با عزت عنایت فرماید
بلاتکلیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۵
۰
میگم شماها کار و زندگی ودرس و مشخ ندارین؟ برید یکم مطالعه کنین اطلاعاتتون رو در این باره بیشتر کنین بعد
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۱۶
۳
هنوز سفرهای استانی مرحله چهارم رئیس جمهور عزیز و مردمی بلی مردمی شروع نشده خواب و خوراک حواس همانانی که الان چندین ماه است که با توهم و خیال پردازی دل به وعده های دشمنان قسم خورده انقلاب و رهبری خوش کرده اند که اینبار کسی به استقبال احمدی نژاد و هیئت دولت نخواهد آمد بهم ریخته تازه استدلال های شما داره میشه عین استدلال های دول غربی که فکر میکردند با تحریم میتوانند جلوی اراده ملت را بگیرند بابا شما صراطی ها و ادامه های تفکر داخلی مخالف رئیس جمهور از دول غربی هم عقب ترید.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۱
۶
یه وقتهایی به چینی ها غبطه می خورم.
که با اینکه کمونیست هستند سر فساد مالی کوتاه نمی آیند حتی اگر طرف مسئول رده بالای کشورشون باشه سریع دادگاه ومجازات(معمولا اعدام)کاشکی حداقل ما طرف را24ساعت بازداشت می کردیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۲۰
۱
شما چند تا جوون بيسواد و تندرو نشستيد و مزخرفات تحويل ملت ميديد. كي به حرف شما گوش ميده اصلا. ملت با دل انتخاب ميكنند و بس
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
iq ... اي كيو سان ... پرفسور .... انيشتين البته نه تندرو بلكه يواش رو تو بيا حرفاي خوشگل تحويل ملت بده كه به حرفت گوش كنن ... ببينيم چي بارته
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
در اداره ما نامه های مردمی که مردم با هزار امید می فرستند فله ای می فرسیم مرجع مربوطه خواهشن نامه ننویسین هم کار مارو زیاد می کنید و هم اسراف میشه در کاغذ بیچاره ها از شهرستان می ان تهران یا تلفن نامه ها شونو پیگیری می کنند خوتونو و ما رو با این نامه ها الاف نکنین .
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان ، لطفاً حلقه دولت رو هرگز با اربابان خودت با تراز مثبت مقایسه نکن !!!!!! - بیا من طی چند ماه گذشته ، حد اقل صد هزار نفر رو بهت معرفی کنم که با همین نامه ها مشکلشون حل شده ، یک نمونه اش نامه کشاورزان در استان کرمانشاه بود که با یک نامه ریاست محترم جمهوری دستور پرداخت معوقه های خرید گندمشون صادر شد و مشکلشون حل شد !!!! می دونی چند نفر بودند؟؟؟؟؟؟ سی هزار نفر !!!!!!! ( که البته هر کدومشون دارای یک خانواده حد اقل پنج نفری هستند ) !!!!!
حالا همین رو مقایسه کن با برج و بارو هائی که اربابان تو در داخل ایران و در کشور های خارجی بنا کردن !!!!!!!
فرق حلقه دولت با اربابان شما اینه که حلقه دولت خودش رو خادم مردم می دونه و ارباب های تو خودشون رو ولی نعمت مرد م می دونن - اخوی بساطتون رو جمع کنید !!!! مردم کسانی رو که خودشون رو ولی نعمت می دونن ، نمیخوان !!!!!! - مردم عاشق و شیفته اولیاء بی ادعا هستند !!!!! مردم امروز عضوی از بدنه دولت هستند و اگر کار شکنی های طیف شما اجازه بده ( که بعید می دونم ) چشم دنیا متحیر و مات و مبهوت این انسجام خواهد بود - انشاءالله
حق یار
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعآ برای اون اداره ای که یک میزش و تو با این عملکردت اشغال کردی متاسفم ! - من جای رئیست بودم الآن توی خونتون بودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین دیگه وقتی امثال من بیکار باشن و شما با هزار جور سهمیه ........ انتظاری هم به بهبود وضع نمیره...............نون دولت را میخورید همشم غر میزنید....
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
اينم از نتيجه دويدن پشت ماشين ظهور !!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۲۳
۱
يكي را روي كول ما مي گذاريد بالا مي بريم بعدا مي گوييد بزن زمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همینه دیگه وقتی خبو بود مال ما وقتی بد شد مال شما . ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم ملاک ما گردن نهادن به اسلام و قانون کشور اسلامی است .
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۷
در جواي مهران ازادپي:
تو الان كجايي حتما"بهت مي رسه يه چيزهايي ؟! والا اگه از داخل كشور بودي مسائل زيادي منجمله فساد مالي-- اقتصادي محتي اخلاقي كه دور وبر اين اقاست كه همه آدم وعالم بهش تذكر ميدن وتوجه نميكنه بايد بدون غرور خيلي هارو زمين زده وبدجوري هم زمين مي زنه بعنوان يك بي طرف اگه سير حركت دولت را بخصوص در عزل ونصب ها فقط بررسي كني خيلي زود(مشروط به اينكه بي طرف باشي نه اينكه بجايي وصل باشي واز خان نعما ت بهره ها مي بري)به جايي مي رسي كه تو وجدانت قضاوت كنه وسپس از خداي طلب عفو كه چرا وبراحتي ازكسي حمايت واز كسي برائت مي جويي؟!
مسائل قضايي متهمين (كه نبايد مصونيت داشته باشند والا ها...... هم فرزندانش مصونيت دارند پس چه فرق كرده)-- در مسائل اقتصادي (اختلاس نزديكان به بهانه ايجاد بانك خصوصي از منابع بانك دولتي ودورزدن قانون وعوامل فاميلي بي كفايت)و.. پس انحراف وزاويه گرفتن دولت ازاصل خويش چقدر است وچه زياد وچه زودازابتداي دولت نهم تاامروز خيليه خدا وكيلي خودن وخدايت بررسي كن.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
۲۹
۳
متاسفانه چند وقت است که سایت "صراط" میخواهد به هر نحو ممکن و به هر وسیله ای ، چهره احمدی نژاد را تخریب کند.
سید رافع
|
Malaysia
|
۰۹:۱۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۶
۳۹
این کاربر که اسمش K 1 هست ، کار و زندگی نداره ؟ در هر پست چند تایی کامنت داره و به حول قوه الهی از همه چیز هم سر در میاره ، اقتصاد ، سیاست ، دین ، هنر ...
مهران آزادپی
|
Malaysia
رافع جان که البته نمیدونم قصدت از چسبوندن سید به نام خودت چیه؟؟؟!!!!! فرق این کی وان با طیف تخریب چی دولت اینه که ، این بنده خدا فقط و فقط با همین یک اسن کامنت میزاره که به این میگن شهامت و شجاعت ! و البته تا اونجائی که ما دیدیم ادعائی در زمینه های تخصصی که شما فرمودید نداره و تنها و تنها روشنگری می کنه ! - اما تخریب چیان دولت ماشاءالله هر کدومشون چند تا اسم مستعار دارند که به این میگن تزویر و ریا ....... مثلاً این هوشنگ یه جا اومده بود با همین اسم زیر کامنت من همه رو دعوت کرده بود به یه جیغ ممممممممممتد .... و دیروز هم با اسم جن کافر همین کرا رو کرد ..... یا اسم های مستعار دیگه طیف شما مثل یزید و معاویه و کی دو - کی سه - کی چهار - کی پنج - ممل معروف به سارق ادبی - هوشنگ و غلام و بی بصیرت و یا همین سید رافع که مثلا خواستی خودت رو بچسبونی به سلاله عترت و فقط یه اسم درست و حسابی بین اینا دیدیم که حسین بود - و البته اینا مثل کبک سرشون زیر برفه و فکر نمیکنن که ...............!!!!!!
حق یار
سام حجازي
|
Malaysia
آفرين
k-1
|
Malaysia
اخه وقتي 26 منفي در مقابل 3 مثبت رو مي بينين چطور روتون مي شه بازم حرف بزنيد؟؟؟
k-1
|
Malaysia
ممنون مهران جان اما برادر چرا وقتت رو براي اينا تلف مي كني؟ اينا اگه قرار بود بفهمن تا الان فهميده بودن. وقتي 35 منفي به اين كامنت داده شده چرا متوجه نمي شن كه راهشون غلطه؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Malaysia
مهران توجه کردی:::

بعضی موقع ها...یکیشون غیب میشه"""
مثلا الان ده روزه که نظری با نام ضد ولایت فقیه ثبت نشده""
ولی اسمشو بیاری جلوی اون گروه...ظاهر میشه""
من فقط حسین رو کاربر واقعی میدونم""
بقیه چندتا اسم در یک وجود اند"
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۳
۲۷
آقایان صراطی ها بگردید دنبال دزد 3000000000000تومانی سرت از صفرهایش گیج نره.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۲۶
۷
درود بر احمدی نژاد
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشك با ز دسته دار
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "جن"

شما هر قدر هم که مرا مسخره کنی ، من باز هم احمدی نژاد را دوست دارم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب جن بذار در جهل مركب بمونه
Rend
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای جن! هرچه زود تر بساطت رو جمع کن که حرف های مفتت خریدار نداره.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رنده حتما منظورت اينه كه حرفهاي دروغ عدالت و ظهور خريدار داره و مهران آزادپي بياد بساط كنه ؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
میلاد جان منظورت رو فهمیدم ! منظورت اینه که حضراتی که هر کدوم به نوعی دست در جیب مردم داشتند ، خواه سرقت ادبی باشه ! خواه سرقت کامیون های مفرغ ( بخوانید طلا ) و خواه اختلاس های میلیاردی ، بساطشون رو جمع کنن !!!!!!! این جن در آن واحد 4 نفره ، ارزش بحث نداره ، میاد اینجا ژانگولر در میاره و باعث انبساط خاطر میشه ! بی خیال ، ماهیتش اینه دیگه !!!!!!!
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۳
۱
آی نفس کش
مردم از اینهمه با بصیرتی!!!!!!!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۶
۲
من نمیدونم آخه چرا ما بچه (ان شاء الله) حزب اللهی ها به جون هم افتادیم. بابا اینا همش نقشه ی دشمنه (هم داخلی و هم خارجی) چرا رد پاشو نمیبینید؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مجتبی جان

احسنت

ما حزب اللهی ها آنقدر دشمن داخلی و خارجی داریم (از منافقین و جنبش سبزی ها و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان و .... گرفته تا انگلیسیها و صهیونیستها و .... ) که دیگه خومون نباید بیافتیم جون همدیگر.


"دست در دست هم دهـیـم بـه مـهـر
مـیـهـن خـویـش را کـنـیـم آبـاد"
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی جان انشاءالله که همیشه مثل همین الآن نفس گرمی داشته باشی !!! ما هم همین رو میگیم !
آقا جان توی این فضای غبار آلود اگر واقعاً قادر به درک و تفکیک مسائل نیستیم - چرا پا جای پای رهبر معظم انقلاب نمی گذاریم که از قافله پرت نشیم ؟؟؟؟؟؟؟
حق یار
منو بابام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
۱
۴
به بابام میگم چرا این همه از اح انتقاد می کنند. بابام فیش 5میلیونی (بابام مدیرکله) نشون می ده میگه من حاضرم 10میلیون بگیرم کتک هم بخورم تازه هرکاری هم دلم بخواد هم بکنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
چقدر آدم بیکا ر که اینهمه کامنت گذاشتن!
علی ریکایی
|
Australia
|
۰۵:۱۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۲
۱
مش..... باعث بریدن بچه حزب الهی ها از اح...... شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
من یارانه های مرحله اول ودومم رونگرفتم میشه بگین کی ..........