۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

ربیعی: قرار شده بیکاری 2 درصد کم شود!

کد خبر : ۳۲۵۶۴۲
صراط: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دورنگاه در نظر گرفته شده برای گلستان کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری استان است.

به گزارش فارس، علی ربیعی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: احداث کارخانجاتی همانند پتروشیمی کار بسیار خوبی است اما مشکلات اساسی مردم را برطرف نمی‌کند.
وی با اشاره به ایجاد چشم‌انداز مشخص برای کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: مقرر شد طی زمان‌بندی مشخص نرخ بیکاری در استان دو درصد کاهش یابد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: تغییر الگوی کشت و مصرف آب در کشاورزی استان باید تغییر کند تا بتوانیم به جایگاه خوبی در عرصه اقتصاد مقاومتی دست یابیم.
ربیعی با اشاره به تقاضای استان در ورود به عرصه اکتشافات نفت در دریای خزر تاکید کرد: با توجه به وجود طرح‌های نیمه کاره در صنعت نفت در جنوب کشور، تمایل وزارت نفت بر تکمیل آن پروژه‌ها و عدم ایجاد پروژه جدید است.
وی گفت: اما اگر ترکمنستان در حال استفاده از این منابع است، ما نیز حق داریم از طریق ظرفیت‌های ملی و استانی در استان گلستان از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: در تلاش هستیم تا صندوق روستایی و عشایری را در استان فعال‌تر کنیم و در کنار آن با توجه به ظرفیت‌های موجود ، از صنعت لبنیات استان استفاده بیشتری شود.
ربیعی با اشاره به اقدامات دولت در توجه به اقشار کم درآمد گفت: 11 میلیون نفر افراد بی‌بضاعت در کشور از خدمات بیمه‌ای دولت استفاده کردند و امروز با تدبیر دولت به 170 هزار کودک غذای گرم داده می‌شود.
وی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه ترکیب نمایندگان در استان بسیار خوب است و این همبستگی و اتحاد باعث پیشرفت استان و حرکت سریع رو به جلو خواهد شد.
برچسب ها: صراط ربیعی گلستان