۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴

تلاش نتانیاهو برای انحراف افکار عمومی

نخست وزیر رژیم اسرائیل در سخنانی به مناسبت یازده سپتامبر از آمریکا خواست تا به هر نحو ممکن مانع از دستیابی ایران به آن چیری شود که وی از آن به تسلیحات هسته ای یاد کرد.
کد خبر : ۳۲۵۷۸

به گزارش صراط نیوز به نقل از ریانوستی، بنیامین نتانیاهو در سخنانی انحرافی مدعی شد که برنامه های هسته ای ایران تهدیدی برای امنیت جهانی بشمار می رود.

وی در ادامه با هدف انحراف افکار عمومی از بحران منطقه رژیم اسرائیل افزود: آمریکا باید تمامی تلاش خود را برای ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای بعمل آورد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به مناسبت دهمین سالگرد حملات تروریستی یازده سپتامبر صحبت می کرد، در سخنانی مبهم گفت: با گذشت یک دهه احتمال افتادن مرگبارترین تسلیحات به دست تروریستها ملموس است.

نتانیاهو گفت: یک حمله تروریستی هسته ای می تواند خیلی فوری ثابت کند که خطر واقعی هنوز هست و ما نمی توانیم اجازه دهیم که این اتفاق رخ دهد.

اتهامات نتانیاهو علیه ایران در سالگرد یازده سپتامبر در حالی است که بسیاری از کارشناسان این رویداد تروریستی را محصول مشترک نومحافظه کاران و سازمان جاسوسی اسرائیل می دانند.

نخست وزیر رژیم اسرائیل در شرایطی موضوع هسته ای ایران را دوباره مطرح می کند که این رژیم درپی تسخیر سفارتخانه اش در مصر و فشار بهار عربی بر تل آویو در یک بن بست سخت سیاسی قرار گرفته و برخی سقوط این رژیم در منطقه را بعید نمی دانند.

برچسب ها: اسرائیل