۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

تصادف زنجیره‌ای ۱۱خودرو در نهاوند +تصاویر

مسئول اورژانس نهاوند از برخورد زنجیره‌ای ۱۱ خودرو در محور کمربندی نهاوند-کرمانشاه خبر داد و گفت: این حادثه سه مجروح برجای گذاشت.
کد خبر : ۳۲۵۹۵۹
صراط: مسئول اورژانس نهاوند از برخورد زنجیره‌ای ۱۱ خودرو در محور کمربندی نهاوند-کرمانشاه خبر داد و گفت: این حادثه سه مجروح برجای گذاشت.

احمد کیانی در گفت‌وگو با مهر گفت: عصر شنبه در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند موضوع تصادف زنجیره ای به اطلاع عوامل اورژانس رسانده شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت این خبر دو دستگاه آمبولانس بلافاصله برای انتقال مصدومان به بیمارستان آیت‌الله علی مرادیان به محل اعزام شدند.

تصادف زنجیره‌ای ۱۱خودرو در نهاوند +تصاویر

مسئول اورژانس نهاوند عنوان کرد: علت اصلی وقوع این تصادف در ابتدا تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با وانت نیسان بوده که متأسفانه در ادامه ۱۱ خودرو دیگر به علت لغزندگی سطح جاده و عدم رعایت فاصله طولی با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: در پی این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که دو نفر آن‌ها به‌وسیله آمبولانس‌های اورژانس و یک مصدوم توسط شهروندان با خودروهای عبوری به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف زنجیره‌ای ۱۱خودرو در نهاوند +تصاویر

کیانی بابیان اینکه علت اصلی حادثه پس از اعلام نظر کارشناسان راهور اعلام خواهد شد، از تصادف دیگری در ابتدای بلوار پرستار محدوده شهرک گل زرد خبر داد و گفت: متأسفانه در این محور نیز ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه یک دستگاه پژو ۴۰۵ به علت لغزندگی سطح جاده و عدم توانایی در کنترل خودرو از جاده منحرف و با سنگ داخل بلوار برخورد کرده است.

تصادف زنجیره‌ای ۱۱خودرو در نهاوند +تصاویر

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشته است.

برچسب ها: تصادف نهاوند صراط