۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

نامه اعتراض بهادر مولایی به حکم تعلیق+عکس

بهادر مولایی وزنه‌بردار فوق سنگین مازندرانی که در دومین جلسه کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم شد، به‌حکم خود اعتراض کرد.
کد خبر : ۳۲۶۳۴۲
صراط: بهادر مولایی وزنه‌بردار فوق سنگین مازندرانی که در دومین جلسه کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم شد، به‌حکم خود اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهادر مولایی وزنه‌بردار فوق سنگین مازندرانی که در دومین جلسه کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم شد به‌حکم خود اعتراض کرد.

مولایی که بعد از خط خوردن از المپیک در راه بازگشت به مازندران در جاده هراز تصادف می‌کند بعد از بهبودی نسبی خود در گفت‌وگو با رسانه‌ها نسبت به فدراسیون وزنه‌برداری انتقاد می‌کند.

بعد از پایان المپیک و در روز دوشنبه پنجم مهر ماه فدراسیون وزنه‌برداری در دومین جلسه کمیته انضباطی خود اظهارات مولایی را مصداق نشر اکاذیب، شایعه، فرافکنی و توهین نسبت به مسؤولان و ارکان فدراسیون وزنه‌برداری و برخی از نهادهای قانونی دانسته و بر همین اساس کمیته انضباطی با استناد به بند 7 و 8 آیین‌نامه و به‌اتفاق آراء، رأی خود را بر محرومیت بهادر مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی (اطلاع ثانوی) اعلام کرد.

بهادر مولایی که در روزهای اولیه اعلام حکم سکوت کرد امروز بعد از گذشت هفت روز ‌نامه اعتراض خود را به فدراسیون وزنه‌برداری ارسال کرد.

وزنه‌بردار فوق سنگین مازندرانی در نامه اعتراض خود نوشته است؛ «موضوع اعتراض به رأی صادره بی‌اساس، غیرشرعی، عرفی، قانونی و غیابی صادره در خصوص اینجانب بهادر مولایی بسیجی، سرباز ولایت، رزمنده و تلاشگر در سنگرهای ورزشی و مرید ملت فهیم و عزیز ایران اسلامی؛ بدینوسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به نزدیک شدن در ماه محرم‌الحرام و پیچیدن شمیم معطر حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) و پیروزی خون بر شمشیر و اثبات حق بر باطل اینجانب به رأی صادره غیابی اعتراض داشته و این رأی را به‌ دور از انصاف و عدالت می‌دانم و اعلام می‌نمایم این رأی غیرشرعی و قانونی است.

مراتب جهت انجام تشریفات قانونی و اطلاع صادرکنندگان این رأی در مدت قانونی مهلت اعتراض تحریر و ارسال می‌شود.

امید است صادرکنندگان این رأی بی‌اساس ادله محکمه‌پسند، بینه متقن و مستندی را ارائه دهند؛ زیرا نظر قوه محترم قضائیه و دادگاه در این موضوع فصل‌الخطاب است و اگر تخلف و اشتباهی در صدور رأی تعلیق اینجانب توسط صادرکنندگان رأی جستجو و آشکار شود مدارا و مماشات نخواهم داشت و آنها را قویاً تحت تعقیب قانونی قرار خواهم داد.

ضمن اینکه به‌موازات پیگیری اداره کل حقوقی بسیج کشور به‌صورت مستقل برای پیگیری تبیین حق در برنامه است».

و من الله التوفیق / بهادر مولایی

نامه اعتراض بهادر مولایی به حکم تعلیق+عکس
نامه اعتراض بهادر مولایی