۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

بدترین نتیجه بارسلونا پس از سال 2005

تیم فوتبال باشگاه بارسلونا از 7 هفته لالیگا تنها 13 امتیاز کسب کرده و از این نظر پس از سال 2005 بدترین نتیجه ممکن را کسب کرده است.
کد خبر : ۳۲۶۴۰۷
صراط: تیم فوتبال باشگاه بارسلونا از 7 هفته لالیگا تنها 13 امتیاز کسب کرده و از این نظر پس از سال 2005 بدترین نتیجه ممکن را کسب کرده است.

به گزارش فارس، مردان انریکه بابت شکست اخیر خود در خانه سلتاویگو همچنان تحت فشار رسانه‌های تاثیرگذار اروپایی هستند و به کم کاری و نداشتن تعصب در فوتبال متهم می‌شوند.

تیم انریکه کار خود را البته با پیروزی جالب 6 بر 2 مقابل بتیس آغاز کرد و در هفته دوم اتلتیک بیلبائو را در باسک شکست داد. اما ماجرا از شکست خانگی این تیم برابر آلاوس آغاز شد و آنقدر تلخ بود که پیروزی 5 بر یک این تیم برابر لگانس هم نتوانست زهر آن را بگیرد. بارسلونا در هفته پنجم در نیوکمپ مقابل اتلتیکومادرید تن به تساوی یک بر یک داد و در هفته ششم البته 5 بر صفر مقابل اسپورتینگ خیخون به پیروزی رسید.

هواداران بارسلونا از تیم خود پیروزی می‌خواهند و کسب 3 امتیاز از یک بازی برایشان بدیهی است، نکته مهم شکست هایی است که بارسلونا مقابل تیم‌های نه چندان مطرح و مدعی متحمل شده است.

بارسلونا در فصل 2005 - 2006 با مربیگری رایکارد و درخشش رونالدینیو از هفت بازی خود فقط هشت امتیاز گرفته بود و در این فصل به بدترین نتیجه ممکن پس از سال 2005 دست پیدا کرده است.