۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

آمار عجیب بنزما در آخرین بازی رئال

مهاجم قوهای سپید در دیدار برابر ایبار آمار عجیبی را به ثبت رساند که نگرانی‌های زیادی را در پی داشته است.
کد خبر : ۳۲۶۴۹۶
صراط: مهاجم قوهای سپید در دیدار برابر ایبار آمار عجیبی را به ثبت رساند که نگرانی‌های زیادی را در پی داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریم بنزما در شرایط خوبی به سر نمی برد. مهاجم فرانسوی در دیدار رئال مادرید و ایبار تنها 45 دقیقه بازی کرد و در بین دو نیمه به خاطر مشکلات جسمانی تعویض شد اما آمار بر جای مانده از نحوه بازی او در نیمه نخست، هشدار دهنده است.

بنزما در این نیمه تنها پنج بار به توپ ضربه زد. در این مدت تونی کروس با 38 ضربه به توپ، بهترین آمار را در میان بازیکنان مادرید به ثبت رساند. کریستیانو رونالدو، دیگر مهاجم سفیدپوشان 17 بار به توپ ضربه زد و دو شوت را به سمت دروازه حریف روانه کرد. گرت بیل نیز 17 پاس داد و سه شوت زد که یکی از آن ها تبدیل به گل شد. 

پنج ضربه مهاجم فرانسوی 

بنزما با پاس دنیلو در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما به علت دیر رسیدن به توپ نتوانست به سمت دروازه شوت بزند. این مهاجم فرانسوی همچنین سه پاس کوتاه و صحیح و یک پاس اشتباه داد. هر چهار پاس در مرکز زمین داده شد. بنزما نه خطایی کرد، نه توپ گیری انجام داد، نه عملکرد چشمگیری داشت و نه پاس گلی داد. تنها دو حرکت بدون توپ داشت تا بتواند به توپ ضربه بزند. این آمار نشان از عملکرد ضعیف مهاجم مادرید در بازی یکشنبه داشت.

مشکلات جسمانی باعث شده است مهاجم فرانسوی در شرایط آرمانی قرار نداشته باشد. او در پنج بازی لالیگا حضور داشت و دو بازی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد. در لیگ قهرمانان اروپا در هر دو بازی به میدان رفت اما در هر دوی آنها توسط سرمربی تعویض شد. 

بنزما در مجموع 458 دقیقه برای مادرید بازی کرده و دو گل برای تیمش به ثمر رسانده است. همچنین در دیدار برابر دورتموند یک پاس گل نیز داد اما زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید تیم امیدوار است هموطنش به بهترین سطح خود برسد. زیدان درباره بنزما گفت: برای من مهمتر از همه بهبودی بنزماست. او کم کم بهتر خواهد شد.