۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

پلیس وظیفه شناس رشوه 100 میلیونی را رد کرد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان از رد رشوه 100 میلیون تومانی یک پلیس در این استان خبر داد.
کد خبر : ۳۲۶۷۳۱
صراط: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان از رد رشوه 100 میلیون تومانی یک پلیس در این استان خبر داد.

به گزارش فارس، نعمت پذیرا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در حوزه صحت عمل مأمورین پلیس در استان هرمزگان 400 درصد رشد را شاهد هستیم، اظهار کرد: در تازه‌ترین مورد، یک افسر پلیس مبارزه با قاچاق کالا رشوه 100 میلیون تومانی را رد کرده و این اقدام منجر به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در استان هرمزگان شده است.
 
وی با بیان این که رشد معنویت و اخلاق در ساختار نیروی انتظامی مورد توجه ویژه قرار دارد، افزود: پرسنل نیروی انتظامی در سراسر استان هرمزگان تمام توان خود را برای رشد امنیت عمومی و ارتقای رضایت‌مندی مردم از پلیس بکار گرفته‌اند و توفیقات گسترده این نیرو در استان هرمزگان بخصوص در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارتقای امنیت عمومی و ... نیز به واسطه همین تلاش‌ها است.
 
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان ادامه داد: مردم از طریق سامانه 197 به طور مداوم رفتار پلیس را مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌دهند و بر اساس میزان تماس‌ها با سامانه نظارت همگانی پلیس، میزان انتقاد از پلیس در هرمزگان 15 درصد کاهش یافته است.
 
پذیرا خاطرنشان کرد: تقویت اعتماد مردم به نیروی انتظامی یک راهبرد و یک اولویت اساسی در ساختار نیروی انتظامی است و پلیس تلاش کرده تا با رشد دانش روز در اجزای خود مختلف نسبت به تقویت اخلاق و معنویت نیز در میان تک تک پرسنل، در این راستا گام بردارد.
 
وی از مردم خواست تا از طریق ارتباط با سامانه تلفنی 197 هرگونه پیشنهاد، انتقاد، شکایت و یا تقدیری که از پرسنل نیروی انتظامی دارند را مطرح و مطمئن باشند که بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان، دغدغه‌های مردمی در این زمینه را به طور دقیق پیگیری خواهد کرد.