۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۶
حاشیه های شب گذشته برنامه 90

قطع ناگهانی برنامه نود و پخش فوتبال قدیمی!

امشب برنامه نود قسمت های جالبی از فوتبال ایران را روی آنتن می برد. ما سعی می کنیم ادامه بحث هفته گذشته را در مورد دلالی و پشت پرده فوتبال ایران است را پخش کنیم. از شما می خواهم که بیدار بمانید و این برنامه را تماشا کنید.
کد خبر : ۳۲۷۰۷

به گزارش سرویس ورزشی صراط نیوز به نقل از خبرآنلاین، برنامه نود دیشب دارای قسمت های جالبی بود که با هم مرور می کنیم:
 

* تیکه عادل فردوسی پور به فرزاد مجیدی؛ آمده بود ورزشگاه تا جای فرهاد را بگیرد!
عادل فردوسی پور در آعاز برنامه امشب خود به فرزاد مجیدی که روز جمعه به ورزشگاه رفته بود تا بازی استقلال و تراکتورسازی را از نزدیک ببیند کنایه زد.
او در بخش نود درجه با اشاره به حضور بازیکن سابق استقلال در ورزشگاه گفت: «در روزهایی که وزارت ورزش اشتباه می کند و پس از 4 روز حمید حیدری را از ریاست فدراسیون سوارکاری بر می دارد و می گوید اشتباه تایپی شده و آقای محمود حیدری رئیس جدید است، فرزاد مجیدی هم به ورزشگاه آمده تا شاید به جای برادرش فرهاد برای استقلال بازی کند.»

 

* باشگاه پول بلیت نداد هواداران ذوب آهن پشت در ماندند
اتفاق جالبی که در بازی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته گذشته افتاده بود اعتراض هواداران به نحوه بلیت فروشی و البته پولی شدن این بلیت ها بود!
آنها به دلیل این که سال گذشته باشگاه تمام هزینه های بلیت ها را پرداخت می کرد و رایگان وارد ورزشگاه می شدند امسال هم توقع داشتند تا رایگان بازی های تیمشان را تماشا کنند اما دیگر خبری از بلیت های رایگان نیست و هواداران اصفهانی برای تماشای بازی های ذوب آهن باید پول پرداخت کنند.
اتفاقی که با توجه به اعتراض شدید هواداران شاید افت تعداد آنها و قهرشان با ورزشگاه را به همراه داشته باشد.

 

.* تقلید صدای عادل فردوسی پور این بار در برنامه نود!
یکی از هواداران فوتبال صدای فردوسی پور را در برنامه نود تقلید کرد.
وقتی صدای یکی از هواداران فوتبال و عادل فردوسی پور در برنامه نود پخش شد این هوادار با تقلید صدای فردوسی پور روی خط آمد و از مجری برنامه نود درخواست کرد تا حمایت خود را از انجام بازی ها دوستانه تیم ملی در شهرستان ها اعلام کند.
فردوسی پور که در زمان پخش این صدا فقط می خندید و سرش را تکان می داد در پایان گفت: «انتقاد شما دوست عزیز محترم و به جاست، اما من همیشه خودم حامی این بوده ام که بازی های تیم ملی در شهرستان ها برگزار شود.»

 

* فردوسی پور خطاب به ابراهیمی بازیکن تراکتور؛ بعد از گل حرکات موزون انجام دادی؟ روی ناخن هایت لاک زدی؟
بازیکن گلزن تراکتورسازی که هواداران تبریزی به او لقب اف 14 را داده اند امشب مهمان برنامه نود بود. او که عاشق رنگ قرمز (البته به قول خودش از نوع قرمز تراکتوری) است در مورد خوشحالی عجیب و غریبش پس از گلزنی مقابل استقلال گفت: «کار خاصی نکردم فقط خوشحالی کردم»
که در این موقع عادل فردوسی پور گفت: «اما به این طرز خوشحالی کردن تو می گویند حرکات موزون!»
فردوسی پور سوال بعدی را در مورد علاقه شدید ابراهیم به رنگ قرمز پرسید که او گفت: «من قرمز تراکتوری را دوست دارم.» فردوسی پور که می خواست بیشتر در مورد علایق او بداند سوال بعدی را این طور پرسید: «اما تو در یکی از بازی ها سر، دست و پا و حتی روی ناخن هایت را هم رنگ قرمز کرده بودی. انگار که لاک زده باشی؟!»
که ابراهیمی در جواب گفت: «نه بابا! من رنگ قرمز را دوست دارم و این حرفها نیست!»

 

* درخواست عادل فردوسی پور از بینندگان نود؛ بیدار بمانید، امشب برنامه جالبی داریم
فردوسی پور از بینندگان برنامه نود خواست تا امشب برنامه نود را کامل تماشا کنند.
مجری برنامه نود از بینندگان برنامه نود دعوت کرد تا امشب بیدار بمانند و برنامه نود را تا آخرین دقایقش تماشا کنند.
او با بیان این جمله گفت: «امشب برنامه نود قسمت های جالبی از فوتبال ایران را روی آنتن می برد. ما سعی می کنیم ادامه بحث هفته گذشته را در مورد دلالی و پشت پرده فوتبال ایران است را پخش کنیم. از شما می خواهم که بیدار بمانید و این برنامه را تماشا کنید.»

 

* پیش بینی بینندگان برنامه نود؛ پرسپولیس، استقلال را در داربی شکست می دهد
سوال برنامه امشب نود این بود: «نتیجه بازی روز جمعه استقلال و پرسپولیس کدام گزینه است؟»
در این سوال سه گزینه برد استقلال، برد پرسپولیس و مساوی مطرح شده بود که در پایان برنامه بینندگان برنامه نود پیش بینی کردند پرسپولیس، استقلال را در داربی 71 شکست می دهد.

 

* فردوسی پور بدون خداحافظی رفت! چرا برنامه نود قطع شد؟
برنامه نود در حالی قطع شد که شبکه سوم ترجیح داد فوتبالی قدیمی را روی آنتن بفرستد.
در حالی که دیشب عادل فردوسی پور داشت در مورد فوتبال ساحلی و اتفاقات پشت پرده آن حرف می زد به یکباره برنامه نود قطع شد و شبکه سوم فینال بازی های آسیایی سال نود را روی آنتن برد.
این اتفاق در حالی افتاد که عادل فردوسی پور وقتی رضا علی رضا رییس کمیته فوتبال ساحلی داشت از سر جایش بلند می شد خطاب به او گفت: «آقا کجا؟هنوز برنامه تمام نشده است!» که رضا علی رضا هم گفت: «چایی نمی رم، داشتم خودم را روی صندلی جابجا می کردم.»
اما به یکباره برنامه نود قطع شد و انتظارات برای روی آنتن آمدن این برنامه فایده ای نداشت! هنوز هم مشخص نیست که چرا دیشب برنامه نود به یکباره قطع شد و به جای آن بازی های آسیایی بانکوک پخش شد؟!

نظرات بینندگان
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
امان از دست های پشت پرده .....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۲
۱
تنها برنامه خوب ايران نوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
1 سوال
این مجری محترم که کاری جز حاشیه سازی .دو بهم زنی و درامدزایی برای خود و مخابرات نداره پشتش به کجا گرمه که سرقفلی نامحدود این برنامه رو داره؟