۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

لغو یک سخنرانی در دانشگاه علامه +عکس

سخنرانی امروز یکی از محکومان امنیتی در دانشگاه علامه طباطبایی به دلیل اعتراض دانشجویان لغو شد.
کد خبر : ۳۲۷۱۶۰
صراط: سخنرانی امروز یکی از محکومان امنیتی در دانشگاه علامه طباطبایی به دلیل اعتراض دانشجویان لغو شد.

به گزارش تسنیم، به دلیل اعتراض دانشجویان، سخنرانی«محسن آرمین» از محکومین امنیتی که قرار بود امشب در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شود، لغو شد.

محسن آرمین از اعضای مرکزیت حزب منحله سازمان مجاهدین انقلاب و از جمله متحصنین مجلس ششم است.

وی 26 اردیبهشت 1389 به دلیل جرایم امنیتی دستگیر شد. به گفته عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران علت بازداشت آرمین ارتکاب جرائم امنیتی بود.

آرمین در 21 دی 1390 نیز به جرم اجتماع، تبانی، اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام به تحمل 6سال حبس و 5 سال دوری از فعالیت‌های سیاسی – تبلیغی و عضویت در احزاب و گروه‌ها محکوم شده بود.

به گزارش تسنیم، محسن آرمین به دعوت یک تشکل موسوم به انجمن (اسلامی) دانشجویان که در محافل دانشجویی به اتخاذ مواضع ساختار شکن مشهور شده، برای تبیین آفات و آسیب‌پذیریها آئین عاشورا به دانشگاه علامه دعوت شده بود.

لغو یک سخنرانی در دانشگاه علامه +عکس

پیشتر نیز عماد الدین باقی یکی دیگر از محکومان امنیتی برای سخنرانی در دانشگاه صنعتی شریف دعوت شده بود که این برنامه نیز لغو شد.

حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها نسبت به دعوت از محکومین امنیتی در دانشگاه‌ها هشدار و خواستار مراقبت مسئولان نسبت به حضور و سخنرانی این افراد در دانشگاه‌ها شده بود.