۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
منتقد نفتی، رقیب روحانی می‌شود؟

تصميم جبهه پايداری براي معرفی ميركاظمي به‌عنوان كانديدای نهايي/ تصميم اصولگرايان چيست؟

بر اساس اخبار رسیده به صراط، اعضای جبهه پایداری به معرفی مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای انتخابات سال آینده که قرار است با حسن روحانی رقابت کند تمایل نشان داده اند. بر این اساس به نظر می رسد سکوت اخیر او و توقف انتقادات و کم حرف شدنش خودخواسته باشد.
کد خبر : ۳۲۷۳۱۳
گروه سیاسی صراط - احتمال انتخاب مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای نهایی جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قوت گرفت.

بر اساس اخبار رسیده به صراط، اعضای این تشکل به معرفی مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای انتخابات سال آینده که قرار است با حسن روحانی رقابت کند تمایل نشان داده اند. انتخاب میرکاظمی هنوز قطعی نشده اما او نسبت به سایر گزینه های مورد نظر جبهه پایداری از شانس بیشتری برخوردار است.

در صورت رای نهایی جبهه پایداری به او، قرار است در هفته های آینده، اعضای این تشکل تلاش خود را برای ترغیب گروه های اصولگرا به حمایت از میرکاظمی آغاز کنند. با این وجود بعید است میرکاظمی به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان مورد پذیرش همه گروه ها قرار بگیرد.

جبهه پایداری در انتخابات 92 با خروج از روند اجماع اصولگرایان ابتدا کامران باقری لنکرانی و سپس سعید جلیلی را به عنوان کاندیدای اختصاصی خود معرفی کرد. با این حال این جبهه در سال 94 و در انتخابات مجلس، در حالی که در لیست های ارائه شده حائز اکثریت مطلق بود، از ائتلاف حمایت کرد.

تصميم جبهه پايداری براي معرفی ميركاظمي به‌عنوان كانديدای نهايي/ تصميم اصولگرايان چيست؟
مسعود میرکاظمی تا پیش از دولت احمدی نژاد سابقه مدیریتی چندانی ندارد. مهم ترین سمت های او تا قبل از سال 84، سمت مشاور وزیر دفاع و مدیریت فروشگاه اتکا بود. میرکاظمی در دولت اول احمدی نژاد 4 سال وزیر بازرگانی و در دولت دوم او کمتر از دو سال وزیر نفت بود. پس از آن به مجلس نهم راه یافت و تلاش کرد تا خود را به عنوان یکی از منتقدان جدی وزارت نفت و سیاست های بیژن زنگنه معرفی کند.

ولی پس از شکست در انتخابات مجلس دهم، نتوانست نقش پیشین خود را این بار در قامت یک "کارشناس" حفظ کند به طوری که در ماجرای قراردادهای نفتی با الگوی جدید که انتقادات بسیاری را در مجلس و سایر نهادهای نظام به دنبال داشته عملا هیچ نامی از میرکاظمی در میان منتقدان دیده نمی شود.

با این وجود شاید برخی از ملاحظات او و توقف انتقادات و کم حرف شدنش خودخواسته باشد. به گونه که پس از جدی شدن بحث کاندیداتوری، او در تلاش است تا وجهه منفی، همیشه منتقد و غیرقابل قبولی از خود در اذهان به جا نگذارد.

به گزارش صراط، ظاهرا جبهه پایداری به این نتیجه رسیده که میرکاظمی چهره ای سفید در میان افکار عمومی است که کاندیداتوری او می تواند نتیجه بخش باشد. از نگاه اعضای این جبهه، 4 سال تصدی وزارت بازرگانی و دو سال وزارت نفت، از او چهره ای "اقتصادی و نفتی" ساخته که با اتکا به آن می توان سایر گروه های اصولگرا از جمله حامیان محمود احمدی نژاد را برای حمایت از وی اقناع کرد.

از سوی دیگر، میرکاظمی به جز حوزه نفتی، در هیچ یک از حوزه های دیگر، به عنوان فردی پرسروصدا در میان افکار عمومی شناخته نمی شود و این ویژگی نیز به اعتقاد جبهه پایداری به کمک او خواهد آمد.

با این وجود بعید است اولا گروه های اصولگرا و در ثانی افکار عمومی میرکاظمی را در حد و اندازه های رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری بپذیرد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۶۰
۷۴
اصولگرایان و جبهه پایداری باید در مورد کاندیدای واحد ائتلاف کنند و ان شاءالله روحانی اولین رئیس جمهور 4 ساله خواهد بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاالله
خدا از دهنت بشنوه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان به میرکاظمی، روحانی، زیبا کلام، رضایی، و خلاصه به هر ..... ای که دوستش دارید رأی بدید، اوضاع همین ...... آمریکا و بخور بخور خواهد بود. احمدی نژاد که نمیاد، شما دارید حرص بیخود میخورید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به حرف گربه کوره بارون نمیاد
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
شتر در خواب بیند پمدانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۵۶
۵۴
در هر صورت جبهه پایداری خیلی بهتر از جبهه واداده گی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۵۱
۵۶
سابقه کاری آقای میرکاظمی در وزارت نفت و بازرگانی خوب است روحانی که اصلا"سابقه کار اجرایی نداشت و مملکت را دچار رکود و ورشکستگی کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در دورا نی که میر کاظمی وزیر بازرگانی بود اقتصاد بازرگانی سقوط کرد و در شرف استیضاح بود که اگر این طور نبود از وزارت بازرگانی احمدی نژاد او را به وزارت نفت منتقل نمی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور در شرف استیضاح بود بعد مجلس رای به وزیر نفت شدنش داد؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا جك قشنگي بود . اقاي ناشناس يكم مطالعه كن ببين چي به چيه .شما كه علم سياسي نداري نظر نده .حيف كه صراط منتشر نمي كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علم سیاست را فقط اونایی دارند که پاچه خواری جبهه پایداری و سردسته متخصص در امر سحر و جادو شون را می کنند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۲۸
۱۱
مشكلي نيست ، شايد هم هدف پايداري كمك به انتخاب مجدد روحاني است ،
نمي دانم چرا فهم اينكه فقط يك صندلي براي رقابت وجود دارد براي گروههاي سياسي مشكل است ،
حضور با بيش از يك كانديدا ، منجر به شكست مي شود ،
حضور با چهره غيرملي منجر به شكست مي شود .

اين دو نكته خيلي بديهي تر از آن است كه فراموش شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میر کاظمی رقیب بسیار بسیار ضیعفی خواهد بود برای دکتر روحانی اگر میر کاظمی در رقابت انتخاباتی شرکت نکند برای آبرویش بهتر است
زرشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۳۵
۲۲
ایشان یک بار شد وزیر بازرگانی و وضع بازرگانی کشور ریخت به هم
یک بار شد وزیر نفت و حال و احوال نفتی کشور به هم ریخت ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه کم انصافم خوب چیزیه
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۳۲
۱۲
رقيب روحاني؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا روحانی رقیب نمی خواد همینجوری هم خودش میبازه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۳۷
۱۵
سوتی های میر کاظمی در وزارت بازرگانی :
اجازه واردات بی‌رویه شکر و ضربه شدید به واحدهای تولیدی نیشکر و چغندرکاران
عدم اجرای قانون بودجه سال ۸۵ و ۸۶ در خصوص تعرفه کالاهای وارداتی و بی‌ثباتی در نرخ تعرفه
عدم حمایت از واحدهای تولیدی با واردات بی‌رویه بویژه در کالاهای مصرفی و کشاورزی
اعمال سیاست‌های غلط بازرگانی با بی‌ثباتی در بازارهای داخلی و افزایش سطح عمومی قیمت‌ها
عدم اجرای قانون نظام صنفی
اجرای غیرقانونی تعزیرات حکومتی لغو شده و عدم اجرای قانون سهمیه بندی آرد
ناتوانی در تنظیم بازار کالا
عدم اجرای صحیح و کامل قانون ساماندهی مبادلات مرزی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ایشون وزارت بازرگانی رو با نگاه کاملاکارشناسی که داره به خوبی متحول کردن:
در وزارت بازرگانی آن پایه ای که گذاشته شد در حال حاضر ادامه دارد. در همین رابطه به تجارت الکترونیک، طبقه بندی و شماره گذاری کالا و روش جدید تنظیم بازار می توان اشاره کرد که در حال حاضر سیستم شده است. بحث خرید گندم که تا پیش از وزارت بازرگانی دولت نهم چه مکافاتی بود اما بعد پول گندم توسط سیستمی که طراحی شد همان روز یا حداکثر 48 ساعت بعد دریافت می شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۲۳
۴
بعد مهندسی و ساخت دوقطبی استقامت و مذاکره در سال 92 حالا ساخت دوقطبی قرارداهای ننگین نفتی و مخالفت با مسکن مهر ....برای توجیه همه تعطیی ها صورت خواهد گرفت!
بعد هم میگن مردم خودشون خواستن پیام مردم را نشنیدین که مثلا مسکن نمیخان یا با کرسنت مهدی هاشمی مشکلی ندارن و.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۲۴
۱۰
سوتی های میر کاظمی در وزارت نفت :
سوآپ نفت - زمان‌بندی نادرست پروژه‌های پارس جنوبی -
برکناری مدیران صنعت نفت
در دوران مسئولیت مسعود میرکاظمی در وزارت نفت، صنعت نفت ایران از حیث مدیریتی، یک شخم اساسی خورد و در این دوران استراتژیک‌ترین صنعت ایران، شاهد ورود گسترده مدیران غیرتخصصی، از وزارت بازرگانی، شرکت‌های خودروسازی و فروشگاه اتکا بود. وی هیئتی بنام کمیته انتصابات در وزارت نفت و شرکت‌های تابعه تشکیل داد، که اعضای آن، از مدیران خارج از صنعت نفت تشکیل می‌شد و در عمل هیچگونه شناختی از استراتژیک‌ترین وزارتخانه کشور و مدیران فعال در آن نداشتند.
کاهش تولید نفت - کاهش تولید گاز -
تولید بنزین آلوده
به دنبال بالاگرفتن اتهامات به آلوده بودن بنزین تولید شده در مجتمع‌های پتروشیمی ایران در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد که به آلودگی شدید هوای شهرهای بزرگ ایران در سالهای اخیر انجامید، سه وکیل دادگستری (پیمان حاج محمود عطار، علیرضا دقیقی و مصطفی ترک همدانی) خرداد ماه ۱۳۹۳ از مسعود میرکاظمی؛ وزیر نفت وقت، که تولید این نوع بنزین سمی، با دستور مستقیم وی آغاز شده بود، شکایت کردند. نهایتاً میرکاظمی بعنوانِ وزیر نفت دولت محمود احمدی‌نژاد و نماینده فعلی مجلس ایران در همین رابطه، در ۹ شهریور ۱۳۹۳ به دادسرا احضار شد. منتقدان این طرح معتقدند که عوارض ناشی از مصرف این بنزین موجب تولید گازهای خطرناک سرطان‌زا شد و سلامت شهروندان را به خطر انداخت وی برای مقابله با تحریم احتمالی فروش بنزین به ایران، طرح تولید بنزین در مجمتع‌های پتروشیمی را به اجرا گذاشته بود.[
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا تازه گفت احتماله

شماها علی الحساب شروع به تخریب کردید
خخخخخخخ

چقدر دروغ، چقدر تعصب
رفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
این اطلاعات رو هرکس به شما داده سرکارتون گذاشته از بیخ و بن غلط و دروغ است حقیقت یاب با شید نه حاشیه ساز!!!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب رویی دارید.بنزین الوده رو که خود دولت هم رد کرد ..بقیه حرفاتون هم مثل همین دروغ بنزین الوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۱۱
۰
وزیر سابق نفت در واکنش به اعلام کاندیداتوری اش از سوی رسانه ها، گفت: من هیچ گاه اعلام کاندیداتوری نکرده ام و علاقه ای ندارم که وارد این عرصه شوم.

به گزارش مهر، مسعود میرکاظمی نماینده تهران در خصوص شایعاتی مبنی بر کاندیداتوری وی برای انتخابات ریاست جمهوری از سوی جبهه پایداری، گفت: دوستان از جاهای مختلف موضوع کاندیداتوری من را مطرح کرده اند اما بنده هیچ گاه رسما اعلام کاندیداتوری نکرده ام.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا صحت دارد که شما قرار است به جای باقری لنکرانی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات مطرح شوید، گفت: بنده اصلا با کسی در این خصوص صحبتی نکرده ام و قرار نیست به جای آقای لنکرانی کاندیدا شوم.

میرکاظمی در پاسخ به این سئوال که پس کاندیداتوری خود را در انتخابات تکذیب می کنید، گفت: من با خیلی از دوستان جبهه پایداری و بخش های دیگر دوست هستم و با هم گفتگو می کنیم اما اینکه جلسه رسمی برای کاندیداتوری در انتخابات با یکدیگر داشته باشیم تا به حال نبوده است.

وی در ادامه افزود: من تا به حال نه اعلام کاندیداتوری کرده ام و نه علاقه‌مندم که وارد این عرصه شوم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۷
۱۲
با کاندیداتوری ایشان به دلیل نداشتن مو مخالفم قبلا هم با وزیر شدن اشعری مخالفت کرده بودم ( به خاطر فامیلیش)
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۲۱
۱۲
چزا در زمان صدارت ايشون از دكل هاي گم شده حرفي نميزنيد .ايشان بدترين وزير بودند
محسن
|
United States of America
زمان رسنم
ناشناس
|
United States of America
بله اقا رستم به پايان رسوندش ولي استارت كار از زمان مير كاظمي زده شد
ناشناس
|
United States of America
دکلها که مربوط به زمان اصلاحات و پسر وزیر اون دولت بود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۱۳
۱۵
فقط دولت خنده وشادی به ریاست دکتر کامران باقری لنکرانی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۱۷
۹
دلتون خوشه کی دیگه میاد رای بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۱۹
۱۰
يعني انقد قحط الرجاله!!!!!!!!!!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
باوجود شخصیتی مثل میر کاظمیه که می گیم قحط الرجال نیست
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۱۱
۴
جناب صراط چقدر تابلو است که همه جات سوخته و عداوتت با اصولگرایان قوی و پایدار رو نمیتونی مخفی کنی
آب رو بریز اونجا که می سوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۲۱
۱۱
رای اورتون قالیباف بود که به طرز مفتضحانه ای شکست خورد. اینا رو بیارین شکستتون مفتضحانه تر میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۶
۱۸
جلیلی و قالیباف از همه بهتره
در آخر هم حداد عادل
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام من دور فبل به جلیلی رای دادم ولی تو رو خدا این دوره بی خیالش شین .قدرت بیان برای یه کاندیدا خیلی لازمه که متاسفانه ایشون نداره نمونش برو جلسات کمیسیون برجامو ببین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حدی با حرف سید موافقم

با اینکه وقتی الان صحبتهای جلیلی در کمیسیون برجام را گوش میکنم میبینم درست از آب درآمده و دقیقا هرآنچه به عنوان ضعفهای برجام گفته بود دارد خود نمایی میکند
اما آن زمان نتوانست حرفهایش را طوری مطرح کند که مورد قبول واقع شود
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۸
۱۸
اقای میرکاظمی اولا دکترای صنایع دارند ثانیا سابقه درخشانی در مدیریت های کلان کشور داشته و دارند در قبل از وزارت ایشان رئیس دانشگاه شاهد قائم مقام دانشگاه امام حسین و مشاوره وزیر دفاع و ریس ماکز مطالعات بنیادی و پژوهشی سپاه وموسس انجمن های تعمیرات و لجستیک و مدرس دانشگاه و مدیری توانا و مدبر بوده و هستند افرادی که ایشان را نمی شناسند کم لطفی می کنند خدمات ایشان در وزارت بازرگانی هدف مند کردن یارانه های کاغذ روغن شیر گندم ارد و تنظیم بازار اقلام و مایحتاج دولتی کنترل تعرفه های واردات کالا و..... صدها مورد دیگر که از بودجه کشور به صورت رانت استفاده می کردند ایشان انها را کنترل و هدایت نمودند ذر زمان حضور ایشان در نفت هم انتصاب افرادی که در دولت های دهم و یازدهم هم هنوز در راس هستند و جوانگرایی مدیران و انتصاب افراد خوش فکر و با اجرت و ایده دار و خروج افراد پیر و فرتوت و رانت باز و خلاف کار از مسئولیت های به ناحق گرفته و همچنین عقد قرار دادهای فاز های باقی مانده پارس جنوبی که بعد از اتمام دولت دهم با پیشرفت 65 تا 80 درصد تحویل دولت زنگنه شد ان هم در زمان تحریم و نبود بوجه و با بودجه های داخلی و مشارکت بانک ها و اوراق مشارکت که این دولت از این تز استفاده نکرده است و منتظر خارجیان است تا برایشان کاری ا نجام دهد پس اقای دکتر میر کاظمی بجز خدمت و تلاش صادقانه و بی ریا اقدامی نکرده است انشالله اگر کاندید شود با بالاترین رای انتخاب خواهد شد
یک مریخی
|
Iran (Islamic Republic of)
سابقه درخشان؟؟!!

بنده به عنوان یک کارشناس ارشد نفت توصیه می کنم شاهکار ایشان در قضیه سوآپ نفت را پیگیری بفرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۱۶
۱۳
برا ریاست جمهوری تیپ و چهره و قیافه ی مناسبی ندارد و وجهه ایرانیان را در دنیا رو به افول می برد. ضمن آنکه اگر مدیر خوبی بود در نفت نگهش می داشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا نه حسن فریدون خیلی خوش تیپ و خوش قیافه هست !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر قرار بود مدیران خوب سر کار باشند که زنگنه با آن افتضاح کرسنت الان وزیر نبود
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۲
۱
تورو خدا بگین یه کسی رو انتخاب کنن که قیافه داشته باشه.

و قیافه هم جزو بقیه ی الویتهاشون باشه.

نمیدونم چرا اصولگرایان اینقدر کم تجربه هستن.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
۱
۱
خیلی سخته آدم به کسی رای بده که صراط ازش حمایت میکنه، این به نظر من بزرگترین نقطه ضعف پایداریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشبختانه صراط با پایداری شدیدا مخالفه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۲
۳
فکرشو بکن یه روز رئیس جمهور بشه !
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۱
۵
به نظر من اگه منصفانه نگاه کنیم ایشون بهترین گزینه برا ریاست جمهوریه چرا که هم تخصص اقتصادی داره هم سابقه اجرایی موفق هم قدرت بیان بالا هم پرستیژ مدیریتی
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۰
۱
دیگه همه چی تموم شد
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۴
۰
صراط بی صراط!!!!
با قالیباف که دشمنی دیرینه داری،از احمدی نژاد هم که متنفری،چشم دیدن جلیلی را هم نداری،از روحانی هم بدت میاد،اصلا معلومه با خودت چند چند هستی؟؟؟؟؟ خودت را جای خدا نشوندی و فقط دیگران را قضاوت میکنی.کمی هم به خودت نگاه کن.اینقدر بی تقوایی و لجاجت بخرج نده و دیگران را تخریب نکن
بهرام
|
United States of America
|
۱۱:۱۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۱
۱
در دولت نهم ۴ سال وزیر بازرگانی و در ابتدای دولت دهم نیز، برای مدت کمتر از ۲ سال، وزیر نفت بود.[۱] در دوران تصدی وی به‌عنوان وزیر نفت، تصفیه مدیران ارشد صنعت نفت ایران انجام گردید، که طی مدت کمتر از ۱ سال، بیش از ۲۵۰ مدیر ارشد و کارشناس نفتی خانه‌نشین شدند.[۲][۳] میرکاظمی در جایگاه وزیر نفت، به دلیل عدم تجربه، تخصص و آگاهی لازم، زنجیره‌ای از اشتباهات ریز و درشت را مرتکب شد، که در نهایت به عزل وی از وزارت نفت انجامید.[۴][۵] تصمیمات نادرست میرکاظمی، در حوزه‌هایی چون توقف سوآپ نفت،[۶] کاهش تولید نفت،[۷] تولید بنزین آلوده،[۸] برکناری مدیران عملیاتی،[۹] توقف توسعه میادین،[۱۰] کاهش چشمگیر تولید گاز[۱۱] و... ضررهای جبران ناپذیری را بر صنایع نفت و گاز ایران وارد نمود،[۱۲] که تبعات منفی آن، کماکان گریبان‌گیر وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.[۱۳] او موفق به اخذ آرای مردم در انتخابات مجلس دهم نشد.
ناشناس
|
United States of America
از اینکه رانتخواران حوزه نفتی را برکنار کرد زخم خورده هستید؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۲
۲
به جز دکتر احمدی نژاد به احدی دیگر حتی خوب رای نمیدهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر کمی خرد را به میان آورید خواهید دید که در اشتباه فاحشی هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵
۳
۱
اگر این خبر صحت داشته باشد، باید بگویم بزرگترین حامی روحانی جبهه پایداری است چون خودشان هم می دانند که با ورود ایشان روحانی قطعا پیروز می شوند ، میرکاظمی هیچ محبوبیتی و هیچ طرفداری ندارد فقط ممکن است باعث تفرقه مجدد در نیروها یک مقابل روحانی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵
۳
۳
باباجون همه پشت آقای قالیباف بایستین، پوزه روحـ. ... و دارو دسته ..... ش رو به خاک بمالیم و السلام.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵
۱
۲
حاجی بابایی خوب است این چه روزی است گفتم.رییس جمهور دور بعدی ایشان است.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
۱
۱
راي مير كاظمي 200000 نفر
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
۱
۱
ماشالله پایداری و ریاضت غذایی و اقتصادی از وجنات ایشون هویداست.اوقت با .......... ایشون پایداری میکنن؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
۰
۲
اصول گرایان وحدت نتوانند
گمنام
|
Germany
|
۱۹:۲۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
۲
۲
پایداری ها سواد سیاسی ندارند و می داند که خود سعید جلیلی بهترین گزینه است و سعید جلیلی هم رای ندارد . اصولگرایانی که مدعی اصولگرای هستند در انتخابات سال 1396 هم دچار اختلافات اساسی خواهند شد
فرزند خس و خاشاک
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
۳
۱
جبهه پایداری و اصولگراها باید به یک کاندیدا برسند وگرنه با خدعه و نیرنگ اصلاح طلبان مواجه میشن و داستان دوره ی قبل تکرار میشه
همچنین شورای نگهبان باید اصولگراهای خاکستری و مشکوک رو رد صلاحیت کنند چرا که فقط برای بازیگری و ضربه به اصولگراها وارد میدان میشن
خطر اصولگرای خاکستری بدتر از اصلاح طلب هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
این قدر کلاس رییس جمهور را پایین اورده اید متاسفم. البته اگه رییس جمهوری به سوراخ کردن زمین و فروش نفت باشد که هر کسی می تواند رییس جمهور شود فقط کافی است که سواد خواندن و نوشتن داشته باشد انهم با این اختیاراتی که در قانون برای او در نظر گرفته اند.فقط احمدی نژاد تا حدودی به این پست جان داد که نگذاشتنش حرف مردم را بر کرسی بنشاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سوراخ کردن زمین و درآوردن نفت کار بسیار تخصصی و پیچیده ای است که این آقا هیچ اطلاعی از آن هم نداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
۲
۱
آقا ازش بپرسيد 800 ميليارد دلار درآمد نفت را چه كار كرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا وقتی دروغهای رسانه های زرد را تکرار میکنی
نشان میدهد که به دنبال جواب نیستی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
میرکاظمی با تولید و پخش بنزین پتروشیمی که بسیار خطرناک بود عامل بیماری و مرگ خیلی ها شده که خود آنها هم نمی دانند از کجا مبتلا شده اند،
پسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
ادم وقتی نحوه تیتر زدن صراط رو میخونه متوجه میشه که واقعا!! با هییییچ کس عهد اخوت نبسته!!!!! خصوصا با قالیباف
ما که تو روستاهای دور افتاده ایم هم اینو فهمیدیم