۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

مرد معتاد مادر و بردارش را به آتش کشید

مرد معتاد، زمانی که مادر و برادرش در خواب بودند، روی آنها بنزین ریخت و هردویشان را به آتش کشید.
کد خبر : ۳۲۷۵۶۷
صراط: مرد معتاد، زمانی که مادر و برادرش در خواب بودند، روی آنها بنزین ریخت و هردویشان را به آتش کشید.

رضا معمارزاده، مدیر اورژانس شهرستان شوش در این باره گفت: ساعت 24 شنبه ، مردی با اورژانس تماس گرفت واز وقوع آتش‌سوزی در روستای ابوذرغفاری کوی عمله تیمور خبر داد. امدادگران اورژانس با حضور در آنجا مشاهده کردند که مرد 25 ساله‌ای مقابل خانه‌ای ایستاده و ‌اجازه نمی‌دهد کسی وارد خانه شود.

وی افزود: با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدیم که مادر و برادر این مرد در میان شعله‌های آتش گرفتار شده‌اند. آتش‌نشانان نیز در محل حاضر شده بودند. در ادامه همسایه‌ها موفق شدند مرد معتاد را که حال و روز درستی نداشت از مقابل خانه دور کنند. آتش‌نشانان و امدادگران اورژانس وارد خانه شدند. آتش‌نشانان شعله‌های آتش‌ را خاموش کردند و امدادگران اورژانس زن 63 ساله و پسر 35 ساله او را که دچار سوختگی شده بودند، به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل کردند. مادر سالخورده دچار سوختگی بالا و پسرش دارای 30 درصد سوختگی است.

مدیر اورژانس شهرستان شوش تصریح کرد: با تحقیق اولیه از پسر مصدوم معلوم شد که ضارب برادرش بوده که معتاد است و او و مادرش در خواب بودند که او روی آنها بنزین ریخته و هر دویشان را به آتش کشیده است. زن سالخورده عصر دیروز بر اثر شدت سوختگی جان باخت.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم