۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

خیابان‌های کراچی تا 11 محرم بسته است+تصاویر

پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کراچی در بیانیه‌ای اعلام کرد: خیابان جناح،چورنگی و سایر خیابان‌های اصلی شهر کراچی به دلیل عبور هیئت‌های مذهبی تا روز 11 محرم برای تردد وسائط نقلیه بسته خواهد بود.
کد خبر : ۳۲۷۶۹۸
صراط: پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کراچی در بیانیه‌ای اعلام کرد: خیابان جناح،چورنگی و سایر خیابان‌های اصلی شهر کراچی به دلیل عبور هیئت‌های مذهبی تا روز 11 محرم برای تردد وسائط نقلیه بسته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کراچی در بیانیه‌ای اعلام کرد: خیابان جناح،چورنگی و سایر خیابان‌های اصلی شهر کراچی به دلیل عبور هیئت‌های مذهبی تا روز 11 محرم برای تردد وسائط نقلیه بسته خواهد بود.

به گزارش دیلی اکسپرس،طبق بیانیه پلیس شهروندان کراچی می‌توانند برای کارهای ضروری از خیابان گرو مندر و تهری استفاده کنند و به هیچ وجه اجاره تردد خودروها در خیابان‌های اصلی شهر داده نمی‌شود.

بزرگترین هیئت‌های عزاداری پاکستان در شهر کراچی برگزار می‌شود که مدیریت آن را مسئولین حسینیه ایرانیان بزرگترین امام بارگاه این شهر به عهده دارند.

بیش از 3 میلیون ایرانی که بیشتر اصفهانی و یزدی هستند با به راه انداختن دسته‌های عزاداری همراه پاکستانی‌ها به عزاداری می‌پردازند و سرانجام همه هیئت‌ها در حسینیه ایرانیان جمع می‌شوند.