۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

اولیور کان همه را سر کار گذاشت

دروازه‌بان پیشین باواریایی‌ها به باشگاه بایرن‌مونیخ بازنمی‌گردد.
کد خبر : ۳۲۷۷۰۵
صراط: دروازه‌بان پیشین باواریایی‌ها به باشگاه بایرن‌مونیخ بازنمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش اولیور کان در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» فیلمی از خود منتشر کرد که جلوی لوگوی بزرگی از باشگاه بایرن مونیخ ایستاده و می‌گوید: «مسئولیت جدید فوق‌العاده‌ای در انتظارم است. پنج روز بعد اطلاعات بیشتری به شما خواهم داد.»

رسانه‌های آلمانی پس از این اظهار نظر دروازه‌بان پیشین بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان اعلام کردند که اولیور کان در یکی از این پست‌های مدیر ورزشی بایرن مونیخ، سفیر باشگاه، کار در رده‌های پایه باشگاه بایرن مونیخ یا حضور در کادرفنی کارلو آنچلوتی به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌‌ها مشغول به کار خواهد شد، اما هیچ‌کدام از این حدس و گمان‌ها درست نبود.

اولیور کان 47 ساله که بین سال‌های 1994 تا 2008 عضو باشگاه بایرن‌مونیخ بود، طبق وعده‌ای که از پیش به هوادارنش داده بود، امروز (سه‌شنبه) از حرفه جدیدش رونمایی کرد. او با انتشار پیامی در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «فیسبوک» به شایعه بازگشتش به باشگاه بایرن‌مونیخ پایان داد و عنوان کرد که قرار است در پروژه‌ای جدید با نام «گل پِلی» همکاری کند. هدف این پروژه آموزش دروازه‌بانان از طریق اینترنت است.

اولیور کان که پیش از بازنشستگی‌اش سه بار به عنوان بهترین درواز‌ه‌بان جهان انتخاب شد، پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌اش در شبکه تلویزیونی «ZDF» به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند.