۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

توصيه آيت الله مهدوي به جبهه پايداري

کد خبر : ۳۲۷۸۸

آیت الله مهدوی کنی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری پانا ، درخصوص انتخاب منوچهر متکی به عنوان سخنگوی کمیته ۸+۷ تصریح کرد: در رابطه با انتخاب وزیر امور خارجه اسبق به عنوان سخنگوی کمیته ۸+۷ اطلاع موثقی ندارم ، چرا که در امور کمیته ۸+۷ دخالت نمی کنم و تنها بعنوان محور وحدت ساز در این کمیته حضور دارم.بنابراین ممکن است ایشان به عنوان سخنگو انتخاب شده باشند. 

رییس مجلس خبرگان رهبری همچنین در توصیه ای به اصولگران جهت وحدت آفرینی بیشتر جهت حضور در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به همه اصولگرایان که طبق اصول مشترکی گام بر می دارند و به اندیشه های امام راحل، مقام معظم رهبری، اسلام و قانون اساسی معتقدند توصیه می کنیم جهت حضور در انتخابات پیش رو ،گرد هم جمع شوند و به اجماع نظر برسند. 

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در ادامه تأکید کرد: باید بکوشیم سلیقه های مختلف را دور هم جمع کرده و به نظر مشترک برسانیم. 

وی در ادامه در رابطه با عدم حضور نمایندگان جبهه پایداری در کمیته وحدت اصولگرایی اذعان داشت: دلیل عدم حضور نمایندگان جبهه پایداری در جلسات کمیته وحدت را باید از خود آنها پرسیده شود ولی امیدواریم که هرچه سریعتر نمایندگان این جبهه در کمیته وحدت آفرین اصولگرایی شرکت کنند. 

آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد: به جبهه پایداری توصیه می کنیم کم لطفی نکنند و جهت وحدت بیشتر برای حضور در انتخابات پیش رو در جلسات کمیته ۸+۷ شرکت کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند