۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

نقطه ضعف سیاه‌جامگان لو رفت!

تیم فوتبال استقلال امروز در حضور ملی‌پوشانش تمرینات آماده‌سازی را برای بازی با سیاه‌جامگان پیگیری کرد.
کد خبر : ۳۲۷۸۸۰
تیم فوتبال استقلال امروز در حضور ملی‌پوشانش تمرینات آماده‌سازی را برای بازی با سیاه‌جامگان پیگیری کرد.

به گزارش فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 در کمپ زنده‌یاد حجازی و پشت درهای بسته برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال که در ابتدای فصل از وضعیت چمن کمپ حجازی گلایه داشت معتقد بود که کیفیت زمین نسبت به چند هفته قبل بهتر شده و به همین دلیل از وضعیت زمین ابراز رضایت کرد. اگر چه منصوریان اعتقاد داشت کیفیت این زمین با زمین شماره 2 آزادی قابل قیاس نیست.

* علی قربانی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت و این بازیکن   به دیدار با سیاه‌جامگان نخواهد رسید.قرار است وی در این مدت در تهران فیزیوتراپی کند.

*امید ابراهیمی و وریا غفوری دو ملی‌پوش تیم استقلال امروز به تمرین استقلال بازگشتند.قبل از آغاز تمرین سر مربی استقلال حدود 10 دقیقه با این دو نفر به صحبت پرداخت.

*هرائیر مگویان مدافع ارمنی استقلال هم بعد از پایان بازی‌های کشورش در تمرین استقلال حاضر شد. این بازیکن پیش از شروع تمرین با منصوریان صحبت کرد. مگویان در دیدار اول کشورش در ارمنستان مقابل رومانی عملکرد ضعیفی داشت و یکی از ارکان شکست 5 بر صفر تیمش در این دیدار بود. وی همچنین در دیدار دوم ارمنستان مقابل لهستان به اشتباه دروازه تیم کشورش را باز کرد و  در نهایت ارمنستان دو بر یک بازی را به حریف خود باخت.

* روزبه چشمی پیش از شروع تمرین به دویدن کنار زمین پرداخت.

* قبل از آغاز تمرین امروز بازیکنان نقاط ضعف و قوت سیاه‌جامگان را مورد بررسی قرار دادند. حریف روز شنبه تیم استقلال در کناره‌ها و روی ارسال از جناحین دچار ضعف است که این موضوع به بازیکنان گوشزد شد.

* بازیکنان استقلال مثل روزهای گذشته زیر نظر جونز بدنهای خود را گرم کرده و سپس زیر نظر منصوریان کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش بعد بازیکنان در قالب گروه های 4 نفره بازی با دروازه های کوچک را پشت سر گذاشتند. در این بخش منصوریان مثل روزهای قبل اشتباهات را به بازیکنان تذکر می‌داد.

تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از بازی با سیاه جامگان در تهران برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان سپس راهی فرودگاه شده تا به مشهد سفر کنند. آخرین تمرین استقلال فردا ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.