۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

مایک پنس: برجام را پاره خواهیم کرد

معاون «دونالد ترامپ» در یکی از تجمعات انتخاباتی اعلام کرد که پس از انتخاب وی به ریاست جمهوری آمریکا، توافق با ایران را پاره خواهد کرد!
کد خبر : ۳۲۷۹۱۰
صراط: معاون «دونالد ترامپ» در یکی از تجمعات انتخاباتی اعلام کرد که پس از انتخاب وی به ریاست جمهوری آمریکا، توافق با ایران را پاره خواهد کرد!

به گزارش مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اِس نیوز، در حالی که تلاش نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کمتر از یک ماه باقیمانده به برگزاری اتخابات ریاست جمهوری این کشور (۸ نوامبر مقارن با ۱۸ آبان ماه) همچنان ادامه دارد، معاون «دونالد ترامپ» در یکی از تجمعات هواداران وی در شهر «رالی» (Raleigh) واقع در ایالت کارولینای شمالی با پیشی گرفتن از مواضع ترامپ؛ درباره توافق هسته ای ۱۴ جولای میان ایران و کشورهای ۱+۵ «برجام» سخن گفت.

«مایک پنس» در این باره گفت: پس از انتخاب ترامپ  به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا توافق با ایران را پاره خواهیم کرد.

سی بی اِس نیوز در این باره اعلام کرد: «مایک پنس» قول داد که دولت ترامپ توافق با ایران را پاره خواهد کرد. موضع او درباره پاره کردن توافق هسته‌ای ایران، فراتر از چیزی است که ترامپ در گذشته اعلام کرده بود.

لازم به ذکر است، معاون ترامپ پیشتر در یکی از مناظره ها اعلام کرده بود که لازم است به مواضع ارتش سوریه حملات نظامی انجام گیرد؛ اظهاراتی که بعداً با سخنان مخالف ترامپ مواجه شد.