۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱

دستفروشان مترو جمع آوری می‌شوند

کد خبر : ۳۲۸۰۸

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از جمع آوری دست فروشان داخل مترو به ویژه کودکانی که در داخل واگن قطارها اقدام به فروش اجناسی مثل دستمال، فال و ... می کنند خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ "مجتبی فخاری " فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت  از جمع آوری دست فروشان داخل مترو علی الخصوص کودکانی که در داخل واگن قطارها اقدام به فروش اجناسی مثل دستمال ، فال و .. می کنند، خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این کودکان اغلب در قالب دست فروش اقدام به تکدی گری می کنند که در این خصوص تاکنون چندین نفر از این افراد جمع آوری شده و به شهرداری و بهزیستی تحویل داده شدند.

وی ضمن بیان این مطلب از شهروندان خواست که از کمک به متکدیان و خرید، از دست فروشان داخل مترو جدا خودداری کنند ، زیرا بسیاری از آنها ، روزانه مبالغ زیادی را در پوشش مظلوم نمایی و برانگیختن حس ترحم افراد جمع آوری می کنند. در حالیکه ممکن است عده ای این افراد را برای انجام کارهای خلاف نیز اجیر کرده باشند.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت بیان داشت : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه جرایم می توانند گزارشات خود را با ماموران مستقر در ایستگاه های پلیس و حراست داخل مترو ارایه دهند و یا با شماره تلفن 48987272 مرکز فرماندهی و کنترل یگان انتظامی مترو تماس بگیرند.

این مقام مسوول در خاتمه تصریح کرد : ماموران با کسب گزارشات مردمی چه به صورت حضوری و یا تلفنی ،سریعا به محل مراجعه کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی می کنند.