۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

حضور طاهری در سمپوزیوم اقتصاد مقاومتی+عکس

سرپرست موفق پرسپولیس که شرایط مناسبی از نظر مالی در تیمش به وجود آورده، صبح امروز در سمپوزیوم اقتصاد مقاومتی که با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون و... برگزار شد حضور یافت.
کد خبر : ۳۲۸۳۹۹
صراط: سرپرست موفق پرسپولیس که شرایط مناسبی از نظر مالی در تیمش به وجود آورده، صبح امروز در سمپوزیوم اقتصاد مقاومتی که با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون و... برگزار شد حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند، با سیاست و مدیریت قابل توجه علی اکبر طاهری توانسته بدون حاشیه در حال حاضر به کار خود ادامه دهد و این در حالی است که طرح مدنظر مسوولان این تیم در فصل گذشته نه تنها آنها را از نظر مالی غنی کرده بود که توانسته بودند بخشی از مطالبات گذشته را نیز پرداخت کنند.

حضور طاهری در سمپوزیوم اقتصاد مقاومتی+عکس

با این حال شرایط مالی این تیم شکننده تصور می شود و اعتراضات زیرپوستی بازیکنان این تیم در شرایط فعلی در پس نتایج این تیم خفته مانده است و مدیران این تیم در صدد هستند با فراهم کردن شرایط مثبت مالی در دو تورنمنت پیش رو به نتیجه لازم دست یابند.
 
علی اکبر طاهری که توانسته بود در فصل گذشته تیم مملو از مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس را بعد از تحویل گرفتن به بهترین شرایط خود در چند فصل اخیر برساند، مسلما در کنار تیم تصمیم گیری و مشاوره ای خود بار دیگر موفق خواهد شد از شرایط فعلی عبور کند.