۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

صف ۴۶ هزار نفری برای یک وام+جدول

مطابق جدول اعلامی دولت تاکنون ۵۷ هزارو ۳۰۶ واحد تولیدی کشور برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که از میان آنها ۳۰ هزار و ۴۰۳ واحد به بانک ها معرفی و در نهایت ۱۰ هزار و ۹۰۲ واحد تسهیلات گرفتند یعنی ۴۶ هزار واحد هنوز در صف وام هستند.
کد خبر : ۳۲۸۴۴۱
صراط: مطابق جدول اعلامی دولت تاکنون ۵۷ هزارو ۳۰۶ واحد تولیدی کشور برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که از میان آنها ۳۰ هزار و ۴۰۳ واحد به بانک ها معرفی و در نهایت ۱۰ هزار و ۹۰۲ واحد تسهیلات گرفتند یعنی ۴۶ هزار واحد هنوز در صف وام هستند.

به گزارش تسنیم، براساس جدیدترین آمار از جزئیات تسهیلات 16 هزار میلیاردی به واحدهای تولیدی، اصفهان از میان استان‌های کشور با 4 هزار و 639 بیشترین حجم ثبت نامی را به خود اختصاص داده است. البته از میان این تعداد ثبت‌نامی‌ها هزار و 931 واحد به بانک معرفی در نهایت هزار و 3 واحد توانسته‌اند تسهیلاتی به ارزش 8 میلیارد و 461 میلیون و 96 هزار ریال را دریافت کنند.

کمترین میزان ثبت نامی هم متعلق به استان بوشهر با 337 واحد تولیدی است که از میان آنها 249 واحد به بانک معرفی و در آخر 141 واحد موفق به دریافت تسهیلات به ارزش 860 میلیون و 258 هزار ریال شده‌اند.

البته استان ایلام در بخش تعداد واحدهای تولیدی حائز دریافت تسهیلات از میان استان‌ها کمترین آمار را به خود اختصاص داده است به نحوی که در این استان هزار و 393 واحد اقدام به ثبت نام کرده و 270 واحد تولیدی به بانک معرفی شده‌اند که در نهایت فقط 76 واحد تولیدی این استان امکان دریافت تسهیلات را پیدا کرده‌اند.

در مجموع مطابق آمار اعلامی دولت تا 13 مهرماه 57 هزارو 306 واحد تولیدی در استان‌های مختلف کشور برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده‌اند که از میان آنها 30 هزار و 403 واحد به بانک‌ها معرفی و در نهایت 10 هزار و 902 واحد توانستند تسهیلاتی به ارزش 82 میلیارد و 944 میلیون و 315 هزار ریال را دریافت کنند.

صف ۴۶ هزار نفری برای یک وام+جدول