۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

وقتی داعش تابلوهای شهر را جمع می‌کند!

گروه تروریستی داعش، برای جلوگیری از انتشار اخبار پیروزی نیروهای عراقی، تابلوهای شهری و روستایی موصل را از جاده ها جمع کرد.
کد خبر : ۳۲۸۷۲۲
صراط: گروه تروریستی داعش، برای جلوگیری از انتشار اخبار پیروزی نیروهای عراقی، تابلوهای شهری و روستایی موصل را از جاده ها جمع کرد.

به گزارش العالم، یک منبع بومی در موصل خبر داد که داعشی ها، تابلوهایی را که نام شهرها و مناطق روی آنها نوشته شده بود، از چهارراه ها خیابان های اصلی و ورودی های اطراف شهر موصل برچیدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به شبکه السومریه گفت: هدفِ داعشی ها از این کار، جلوگیری از پخش خبرهای پیروزی نیروهای عراقی و انتشار تصاویر آنان در کنار نام مناطق و روستاها است.

در این میان، نیروهای عراقی بدون توجه به جنگ روانی داعش، سدهای دفاعی داعشی ها را درهم شکستند و از شمار زیادی از روستاهای اطراف موصل را آزاد کردند و پیروزمندانه در حال پیشروی به سمت مرکز موصل هستند.

#عملیات_آزادسازی_موصل، بامداد دوشنبه آغاز شد. این عملیات با هدف پایان دادن به حضور داعش در عراق و آزادسازی دومین شهر بزرگِ عراق از چنگ این گروه تروریستی صورت می گیرد. موصل، از سال 2014 تاکنون، در اشغال داعش است.
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند