۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

پیام‌های تسلیت درپی درگذشت یک خبرنگار

«رضا رستمی» خبرنگار سینمایی باسابقه سینمای ایران شب گذشته دارفانی را وداع گفت و درپی درگذشت ایشان پیام‌های تسلیت از سوی ارگان‌های مختلف منتشر شد.
کد خبر : ۳۲۹۱۳۰

صراط: «رضا رستمی» خبرنگار سینمایی باسابقه سینمای ایران شب گذشته دارفانی را وداع گفت و درپی درگذشت ایشان پیام‌های تسلیت از سوی ارگان‌های مختلف منتشر شد.

به گزارش فارس، شب گذشته خبرنگار با سابقه سینمای ایران «رضا رستمی» در یکی از بیمارستان های تهران دارفانی را وداع گفت.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت مرحوم «رضا رستمى» را تسلیت گفت

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت مرحوم «رضا رستمى» خبرنگار و فعال رسانه‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومى بنیاد سینمایی فارابی در این پیام آمده  است:  

درگذشت رضا رستمى، روزنامه نگار و منتقد سینمایی، مقارن با ایام حزن و سوگ حسینى موجب تألم و تأثر فراوان شد.

مرحوم «رستمى» به عنوان شخصیتى متین، متخصص، منصف و با اخلاق در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به ویژه در حوزه سینما، منشأ خدمات ارزشمندی بود و بی‌شک فقدانش‌ ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای محسوب می‌شود.

فقدان این روزنامه نگار سینمایى را به خانواده داغدار رستمی بخصوص همسر گرامى و فرزند عزیزش و جامعه مطبوعاتی و سینمایى کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال‌ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم .

علیرضا تابش

مدیرعامل بنیاد سینمایى فارابى

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن سینمای جوانان درخصوص درگذشت رضا رستمی

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی پیامی درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را به تمامی هنرمندان و فعالان عرصه رسانه‌ای تسلیت گفت.

به‌ گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان در متن این پیام تسلیت آمده است:

رضا رستمی، روزنامه‌نگاری مسلط در عرصه فعالیت حرفه‌ای خویش بود و توانست منشاء اثرگذاری‌های پایدار و ارزشمندی در حوزه سینما باشد. فقدان این عزیز ازدست‌رفته، در روزهای مصادف با شهادت اباعبدالله (ع) ضایعه دردناکی بر پیکر جامعه اطلاع‌رسانی و خبر خواهد بود.

از طرف انجمن سینمای جوانان ایران و به نمایندگی از کلیه همکاران این مجموعه فقدان مرحوم رضا رستمی را تسلیت گفته و برای خانواده محترم ایشان آرزوی صبر و برداری دارم.

روحش شاد

فرید فرخنده‌کیش – دوشنبه/ تاجیکستان

*صالحی امیری درگذشت رضارستمی را تسلیت گفت

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، در پیامی درگذشت رضا رستمی، دبیرسابق فرهنگی خبرآنلاین و از روزنامه‌نگاران باسابقه حوزه فرهنگ را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ناگهانی روزنامه‌نگاری فرهیخته از اهالی فرهنگ که به دانش، حسن خلق و انصاف شهره بود موجب ناراحتی و تالم فراوان شد.

ضایعه درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را به همسر، دختر و خانواده‌اش و به همه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و اهالی فرهنگ و همکاران وی تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان صبر و برای او رحمت واسعه الهی را در ایامی که هنوز عزادار شهادت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم، مسئلت می‌کنم.
سیدرضا صالحی

صراط نیوز درگذشت وی را به خانواده داغدارش تسلیت عرض می کند.