۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

اقدام جالب دروازه‌بان پرسپولیس

ورزشگاه غدیر اهواز امروز شاهد برآورده ساختن آرزوی کودکی بیمار است که دوست دارد به تیم پرسپولیس گل بزند.
کد خبر : ۳۲۹۱۷۵
صراط: ورزشگاه غدیر اهواز امروز شاهد برآورده ساختن آرزوی کودکی بیمار است که دوست دارد به تیم پرسپولیس گل بزند.

به گزارش تسنیم، این‌بار تلالو لبخند خدا بر زمین به اسم مرتضی رقم می‌خورد. مهم نیست که زمستان است یا تابستان گویی فصل قشنگ در دل همه فصل‌ها جا دارد.

مدتی‌است عطر محبت در خوزستان به شکل دیگری به مشام می‌رسد؛ زنجیره‌ای از محبت برای به آرزو رساندن کودکان بیمار با هدف تقویت روحیه و امیدو دوباره برای ادامه زندگی، شکل گرفته است که تا کنون آرزوی 23 کودک مبتلا به سرطان را به همت و یاری موسسه پنجمین فصل قشنگ، دستگاه‌ها و نیز ارگان‌ها برآورده ساخته است.

مرتضی کودک 10 ساله خوزستانی مبتلا به سرطان در نقاشی‌هایش آرزوی گل زدن به پرسپولیس را ترسیم کرده بر همین اساس امروز 29مهرماه در بازی استقلال خوزستان _ پرسپولیس دقایقی قبل از آغاز بازی به آروزیش می‌رسد.

هدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره این موضوع اظهار داشت: مرتضی در آروزی پوشیدن لباس آبی‌ها و گل زدن به پرسپولیس است بنابراین برای برآورده کردن آروزی مرتضی زمان و مکان بازی‌ها را بررسی کردیم که نهایتا دریافتیم در 29مهر ماه ورزشگاه غدیر اهواز میزبان بازیکنان پرسپولیس است.

وی به رایزنی‌ها با مسئولان مربوطه و استقبال آنها اشاره کرد و افزود: امروز مرتضی با پوشیدن لباس آبی‌ها سوار بر اتوبوس تیم استقلال راهی ورزشگاه می‌شود که در زمان قبل از شروع بازی در بین محدوده ساعت 15و50دقیقه و 16 و10 دقیقه روبه‌روی دروازه پرسپولیس می‌ایستد.

اقدام جالب دروازه بان پرسپولیس

مدیر موسسه پنجمین فصل قشنگ بیان کرد: اینکه دروازه بان پرسپولیس پذیرفته به هر تعدادی که مرتضی دوست دارد، گل بخورد صحنه قشنگی است.

وی به تماشاچی‌های این مسابقه خاطره‌انگیز اشاره کرد و گفت: در ورزشگاه حضور مرتضی را اعلام می‌کنند و قرار است که 50هزار نفر حاضر در ورزشگاه کودک را با جمله "مرتضی دوستت داریم" تشویق کنند تا به نوعی امیدی مجدد به مرتضی داده شود.

اقدام جالب دروازه‌بان پرسپولیس

رشیدی درباره چگونگی با خبر شدن از آرزوی مرتضی عنوان کرد: زمانی که کودکان در اتاق کودک قرار می‌گیرند خاله آرزوها از بچه‌ها می‌خواهد آرزوهایشان را نقاشی کنند در همین هنگام بود که مرتضی با کشیدن زمین فوتبال و فردی با لباس آبی استقلال آروزیش را به نوعی بیان می‌کند.

وی با اشاره به نحوه مهیا شدن شرایط لازم برای برآورده کردن آرزوی مرتضی تصریح کرد: هیچ کاری یک تنه انجام نمی‌شود، ارگان‌های مختلف در زمینه برآورده سازی آرزوهای کودکان در حال وصل شدن به هم هستند و کارها به شکل گروهی انجام می‌شود.

مدیر موسسه پنجمین فصل قشنگ افزود: با رایزنی‌های مسئول سابق هیئت فوتبال خوزستان، مسئول حراست و نائب رئیس فوتبال استان اقدامات لازم در زمینه هماهنگی با فدراسیون، تیم‌ها و مسئولان مربوطه انجام شد تا این اتفاق قشنگ رقم بخورد.

رشیدی مردم خوزستان به ویژه تماشاچیان حاضر در ورزشگاه را برای پیوستن به زنجیره انسانی محبت دعوت کرد تا با تشویق‌هایشان امیدی دوباره به مرتضی دهند و نیز درخواست کرد که امروز همه عضوی از این مجموعه باشند.