۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

شکست یک نیمه ای پرسپولیس در اهواز

دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه نخست با برتری آبی پوشان اهوازی به پایان رسید.
کد خبر : ۳۲۹۱۸۸
صراط: دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه نخست با برتری آبی پوشان اهوازی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال خوزستان از ساعت 16:45در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.

تک گل نیمه نخست را رحیم زهیوی در دقیقه 35 به ثمر رساند.

نیمه نخست

دقیقه 9: پرسپولیسی ها صاحب یک کرنر شدند و محسن مسلمان با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی را برای گلزنی هم تیمی‌هایش ایجاد کرد اما ضربه سر سید جلال حسینی را شیخ ویسی مهار کرد.

دققه 17: ارسال توپ از سمت راست دروازه پرسپولیس فرصت خوبی را برای بیت سعید ایجاد کرد تا دروازه را باز کند، اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: پشت محوطه جریمه پرسپولیس، استقلالی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه با استفاده از این ضربه، میردورقی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه به دست آورد اما حرکت خوب بیرانوند این فرصت را از استقلالی ها گرفت.

35: استقلالی ها پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه رحیم زهیوی با استفاده از این فرصت و با یک ضربه زیبای پای راست، دروازه را باز کرد.

استقلال خوزستان امروز با ترکیب وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، محمد طیبی(c)، پیمان شیرزادی، عزت پورقاز، میثم دورقی، نوید عاشوری، مهدی مومنی، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید به میدان رفت.
 

پرسپولیس نیز با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی(c)، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کمیابی‌نیا، وحید امیری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و مهدی طارمی به میدان رفت.