۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

نقوی: صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شد

نماینده ورامین در مجلس با تاکید بر اینکه تغییرات سیاسی و انتخاباتی کابینه مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شده است و مشکلات آموزش و پرورش با تغییر وزیر حل نمی‌شود.
کد خبر : ۳۲۹۵۸۲

صراط: سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی صبح امروز (یکشنبه پارلمان) در تذکری شفاهی نسبت به تغییرات انتخاباتی کابینه انتقاد کرد و اظهار داشت: آقای روحانی! بهتر است با هم روراست باشیم، تغییر وزرای کابینه با رویکرد سیاسی چه مشکلی را حل می‌کند؟

به گزارش فارس، وی افزود: تغییرات کابینه باید در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و خروج از رکود اقتصادی و رفع بیکاری جوانان باشد، که اگر این گونه بود، نمایندگان مجلس حتما از آن استقبال می‌کردند.

نقوی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای روحانی! مشکلات آموزش و پرورش با تغییر وزیر چگونه حل می‌شود؟ صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شد، بیمه بازنشستگان با مشکل مواجه شده است،‌فشار بر معلمان برای کاهش ساعت کاری و مشکلات بازنشستگان با این تغییرات چگونه حل خواهد شد و کلا این گونه تغییر کابینه چه تاثیری در این روند دارد؟

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات کابینه باید با رویکرد رفع مشکلات اقتصادی کشور باشد اما تغییرات کابینه انتخاباتی است و مشکلی را هم حل نمی‌کند.