۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

پادشاه عربستان: در کنار مردم سوریه هستیم!

پادشاه عربستان در دیدار با هماهنگ کننده هیئت مخالفان سوریه در مذاکرات ژنو تأکید کرد که ریاض از مردم سوریه حمایت می‌کند.
کد خبر : ۳۳۰۱۱۳
پادشاه عربستان: در کنار مردم سوریه هستیم
صراط: پادشاه عربستان در دیدار با هماهنگ کننده هیئت مخالفان سوریه در مذاکرات ژنو تأکید کرد که ریاض از مردم سوریه حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه مستقل رأی الیوم، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در دیدار با ریاض حجاب، هماهنگ کننده هیئت مخالفان سوریه در مذاکرات ژنو که تحت حمایت کامل سعودی‌ها قرار دارد، درباره تحولات سوریه بحث و گفتگو کرد.

وی گفت: ما در کنار مردم سوریه هستیم و از آن‌ها برای تحقق آرمان‌هایشان و خروج از بحران کنونی و راهکار سیاسی این بحران براساس معاهده ژنو1 حمایت می‌کنیم.

عربستان همواره از مخالفان سوریه حمایت مالی و سیاسی به عمل آورده و بر لزوم برکناری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه تأکید دارد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
۲
۰
خفه شو نکبت کثیف جلاد. خدا سرشاهده اگر از این جانور صهیونیستی یه آزمایش DNAبگیرن معلوم میشه این از نسل یزید و معاویه هس.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
چی بگوییم این وهابیهای ازخدابی خبر بخاطر دلارهای نفتی دیگه خدارا نمیشناسند دم از مردم سوریه می زنند بجای حمایت از مردم مظلوم فلسطین طرف صهیونیسم گرفتن کدام مسلمانی، مردم سوریه را شما به اینجا کشاندین دلخوش نکنید شاه هم بزرگترین قدرت نظامی و ازشما بیشتر دلارداشت و می گفت ۲۵۰۰سال اجدادم شاه بودن درصورتی پدرش پالان دارو نگهبان سفارت‌یکی ازکشورای اروپایی زمان قجر بود دیدید خدا چی بسرش داد شماهم بزودی مکافات خواهیدشد انشاالله