۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

درگیری مسلحانه در شاهرود جان 2 نفر را گرفت

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به درگیری مسلحانه در روستای «نمدمال» شاهرود و مرگ دو نفر در این حادثه گفت: با پیگیری مأموران پلیس قاتلان شناسایی شدند.
کد خبر : ۳۳۰۴۲۷
صراط: فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به درگیری مسلحانه در روستای «نمدمال» شاهرود و مرگ دو نفر در این حادثه گفت: با پیگیری مأموران پلیس قاتلان شناسایی شدند.

به گزارش فارس، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: شب گذشته در روستای «نمدمال» شاهرود یک درگیری با سلاح گرم صورت گرفت و این درگیری مسلحانه منجر به قتل دو نفر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به نحوه وقوع این حادثه تصریح کرد: در ساعت 22 و 34 دقیقه شب گذشته وقوع دو قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد و بلافاصله پیگیری مأموران پلیس برای دستگیری قاتلان آغاز شد.

وی از حمله دو نفر با سلاح شکاری به هفت نفر از اراذل‌واوباش شاهرود خبر داد و افزود: این دو نفر با سلاح شکاری با هفت نفر اراذل‌واوباش شاهرود در یک‌خانه باغ در روستای «نمدمال» شاهرود درگیر شدند.

قاسمی گفت: این درگیری مسلحانه منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر شد و قاتلان نیز متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تلاش پلیس برای شناسایی قاتلان خاطرنشان کرد: در حال عاملان قتل و این درگیری شناسایی‌شده و عملیات دستگیری آنان نیز آغازشده است.

وی بیان کرد: یکی از مقتولان این حمله مسلحانه یک سارق سابقه‌دار 30 ساله و اهل کاشمر بود و مقتول دیگر نیز یک جوان 23 ساله و اهل شاهرود بود.