۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹

روایت احمدی نژاد از درندگی جرج بوش

انسان بدون محبت با ساير موجودات تفاوتي ندارد به همين خاطر است كه رييس‌جمهور سابق آمريكا به سطحي پايين‌تر از حيوانات و موجودات درنده تشبيه مي‌شود، چرا كه براي پر كردن جيب سرمايه‌داران و نجات ورشكستگان اقتصادي دنيا كه بخاطر جرم و جنايت هاي بي شمار ورشكسته شده بودند به منطقه خاورميانه حمله كرد و يك ميليون انسان بي‌گناه را كشت.
کد خبر : ۳۳۰۴۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دكتر محمود احمدي‌نژاد عصر امروز (چهارشنبه) در اجتماع مردم سرعين با بيان اينكه تمامي انسان ها به دنبال جاودانگي و سعادت هستند، اظهار داشت: از زيباترين و بهترين راه‌هاي رسيدن به سعادت، خدمت به مردم و رعايت حال آنان است چرا كه خدمت به مردم جزء ارزش‌هاي والاي الهي است و يك فرد به اندازه‌اي مدير و مسئول است كه خدمتگزار و خادم‌تر باشد.

رييس‌جمهور عشق و محبت را مقدمه خدمت به همنوعان دانست و گفت: انسان بدون محبت با ساير موجودات تفاوتي ندارد به همين خاطر است كه رييس‌جمهور سابق آمريكا به سطحي پايين‌تر از حيوانات و موجودات درنده تشبيه مي‌شود، چرا كه براي پر كردن جيب سرمايه‌داران و نجات ورشكستگان اقتصادي دنيا كه بخاطر جرم و جنايت هاي بي شمار ورشكسته شده بودند به منطقه خاورميانه حمله كرد و يك ميليون انسان بي‌گناه را كشت.

دكتر احمدي‌نژاد محبت مردم نسبت به يكديگر را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اگر ملتي همديگر را دوست داشته باشند دروازه‌هاي لطف و رحمت الهي به سوي آن ملت باز خواهد شد و اگر دل انسان‌ها از محبت خالي شود جاي آن را كينه و بددلي خواهد گرفت و در چنين شرايطي خدمت به ديگران ارزش تلقي نشده و راه‌هاي آباداني، عزت و پيشرفت ملت مسدود خواهد گرديد.

رييس‌جمهور ساختن ايران را يك مجاهدت در راه خدا، عمل صالح، اقدامي ماندگار و عبادتي بزرگ توصيف كرد و گفت:‌ ساختن ايران خدمت به هم‌نوع و در راستاي بالا بردن پرچم توحيد و انسانيت در جهان است.

دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: ايران در كانون فرهنگ اهل بيت و امير المؤمنين علي(ع) و عاشورا است و به هر ميزاني كه آبادتر و پيشرفته‌تر باشد پيام ملت ايران گسترده‌تر، نافذتر و عزيزتر خواهد بود.
برچسب ها: ریاست جمهوری بوش