۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

لغو و بلاتکلیفی دو پرواز بوشهر به تهران

در حالی که قرار بوده امروز صبح دو هواپیما از بوشهر به سمت تهران پرواز کند اما به دلیل مه‌آلودگی، یکی از پروازها لغو و پرواز دیگر هم در فرودگاه شیراز به زمین نشسته و وضعیت آن نامعلوم است.
کد خبر : ۳۳۰۶۲۱
صراط: در حالی که قرار بوده امروز صبح دو هواپیما از بوشهر به سمت تهران پرواز کند اما به دلیل مه‌آلودگی، یکی از پروازها لغو و پرواز دیگر هم در فرودگاه شیراز به زمین نشسته و وضعیت آن نامعلوم است.

به گزارش فارس از بوشهر، قصه تکراری تأخیر در پروازهای هواپیما از بوشهر به تهران و بالعکس، موجب گلایه و نارضایتی عموم مردم و حتی مسؤولان استانی هم قرار گرفته است.

هفته‌ای نیست که مسافران بوشهر چه در فرودگاه تهران و چه در بوشهر با تأخیرهای طولانی مواجه شده و پرواز به تهران یا لغو شده و یا بنا به دلایل مختلف هواپیما در فرودگاه شهر دیگری به زمین نشسته است.

امروز صبح هم باز قصه تکراری تأخیر پروازها آن هم به دلیل مه‌آلودگی تکرار شد با این تفاوت که یکی از پروازها لغو و پرواز دیگر هم هنوز مشخص نیست انجام می‌شود یا خیر.

امروز پرواز ساعت 8.30 بوشهر به تهران متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر به دلیل شرایط نامساعد جو و مه آلودگی لغو شد و پرواز بوشهر به تهران مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان هم به همان دلیل، هنوز انجام نشده و هواپیما در فرودگاه شیراز به زمین نشسته و مشخص نیست چه زمانی این پرواز انجام می‌شود.

حال با این شرایط باید به وضعیت سرگردانی مسافران در فرودگاه هم رسیدگی شود، در حالی که مسافران شرکت ایران ایر با لغو پرواز مواجه شده و در تلاش برای تهیه بلیط جایگزین هستند اما مسافران شرکت هواپیمایی آسمان بیش از 3 ساعت بوده که در فرودگاه منتظر اعلام پرواز هستند.

به نظر می‌رسد پیگیری‌ها متعدد و مکرر مسؤولان استان بوشهر و نماینده مردم در مجلس در مورد تأخیر پروازها همچنان بدون نتیجه بوده چرا که همین هفته گذشته بود که خدری نماینده مردم بوشهر در نطق خود در مجلس از وضعیت تأخیر پروازها به بوشهر به شدت انتقاد کرد و از وزیر راه و شهرسازی خواست به این وضعیت نابه‌سامان پایان دهد.

بر اساس آخرین گزارش خبرنگار فارس، مسافران پرواز بوشهر به تهران مربوط به شرکت آسمان در سالن انتظار هستند و ضمن دریافت کارت پرواز به آنان گفته شده که در انتظار ورود هواپیما از فرودگاه شیراز باشند ضمن اینکه بارهای مسافران هم در خودروهای حمل بار در فرودگاه قرار داده شده و در انتظار انجام این پرواز هستند.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم