۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

خزعلی به رئیس جمهور نامه نوشت

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور گفت: لغو انتخابات شورای فرهنگی اجتماعی زنان «بدعتی نامیمون» است.
کد خبر : ۳۳۰۷۴۴
صراط: رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور گفت: لغو انتخابات شورای فرهنگی اجتماعی زنان «بدعتی نامیمون» است.

به گزارش تسنیم، متن نامه رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان به رئیس‌جمهور که یک نسخه از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته به شرح زیر است:

حجةالاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهور و ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی

با سلام و عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

پیرو عنایت بزرگوارانه آن مقام محترم در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 95/7/13 مبنی بر اعلام حمایت از اجرای دقیق مر قانون و کمک در تعجیل دریافت نتایج استعلام کلیه اعضای شورای فرهنگی ــ اجتماعی زنان و خانواده که پیشتر به مراجع ذیربط و ذیصلاح ارسال شده بود. به استحضار می‌رساند علی‌رغم ادله مثبته این شورا در انجام انتخابات آزاد و قانونی برای تعیین رئیس شورای فرهنگی ــ اجتماعی زنان و خانواده به تاریخ 95/6/27، حسب‌الامر حضرتعالی و تدبیر آقای دکتر مخبر، جلسه‌ای در تاریخ 95/7/24 و با حضور کلیه اعضای معرفی شده، استعلام شده و نشده و نیز با حکم و بدون حکم تشکیل شد.

در این جلسه دو ساعت و نیمه، نظرات اعضا بررسی شد که عمدتاً محور اکثر مباحث درباره ضرورت استعلام و غیبت یا عدم حضور برخی از افراد در روز رأی‌گیری بود.

این در حالی است که نظر و تصریح آن مقام بر انجام استعلام برای همه و نیز حمایت و دستور برای تسریع دریافت پاسخ استعلام‌ها در صحن شورای عالی فصل‌الخطاب است که اعضای شورا حاضر در انتخابات جلسه 95/6/27 برای ابراز نهایت حسن نیت و پرهیز از هر گونه مواجهه، تشکیل هیئت نظارت بر بررسی صحت قانونی انتخابات را پذیرفتند با این تصریح که لغو انتخابات مورخ 95/6/27 توهین به آرای حاضرین و نیز بدعتی نامیمون برای هر حرکت قانونی است. 

به پیوست ضمن تقدیم گزارش اجمالی جهت استحضار حضرتعالی از دعوت‌ها، روند انتخابات، دلایل صحت و قانونی بودن انتخابات، نظرات معترضین به انتخابات و پاسخ آنها بر اساس قانون، تقاضای حمایت بزرگوارانه در اجرای دقیق قانون از همه جهات آن و احترام به آراء و تلاش مسئولانه همه اعضا را خواستاریم.

کبری خزعلی
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده