۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

واکنش محیط‌زیست به فیلم سرگردانی توله ببر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: خبر منتشر شده در مورد تردد یک توله ببر بنگال در خیابان‌های مشهد صحت ندارد.
کد خبر : ۳۳۰۸۹۶
صراط: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: خبر منتشر شده در مورد تردد یک توله ببر بنگال در خیابان‌های مشهد صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر تصویری از یک توله ببر سرگردان در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و ادعا شده که این تصاویر در خیابان امامت در شهر مشهد ضبط شده‌است که حمیدرضا خیلدار در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: قرار شده مدیرکل استان خراسان رضوی علیه کسی که این فیلم دروغ را در فضای مجازی منتشر کرده شکایت کنند و آنها نیز به پلیس فتا نامه دادند تا این شخص خاطی را شناسایی کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست افزود: گزارش مستندی دال بر صحت این واقعه دریافت نکرده‌ایم و صرف انتشار یک فیلم که مشخص نیست مربوط به کجا و چه زمانی است نمی‌تواند وقوع این اتفاق را تایید کند.

به گفته خیلدار، معمولا به محض وقوع رویدادهای مربوط به حوزه محیط زیست گزارش آن را با جزئیات دریافت می‌کنیم در حالیکه من گزارشی که این اتفاق را تایید کند دریافت نکرده‌ام. تردد یک توله ببر در خیابان یک مسئله ساده نیست و اگر اتفاق افتاده بود حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی گزارش آن را می‌داد.

وی در پایان به رواج انتشار اخبار نادرست در فضای مجازی به منظور تبلیغ و جذب مخاطب بیش‌تر توسط برخی کاربران اشاره کرد و گفت: این فیلم صحت ندارد و گزارشی در این مورد دریافت نکرده‌ایم.