۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

تشکیل فراکسیون مناطق ترک‌نشین درمجلس

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون مناطق ترک‌نشین در مجلس به ریاست پزشکیان خبر داد و گفت: نادر قاضی‌پور و رضا کریمی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند.
کد خبر : ۳۳۰۹۷۱
صراط: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون مناطق ترک‌نشین در مجلس به ریاست پزشکیان خبر داد و گفت: نادر قاضی‌پور و رضا کریمی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند.

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، زهرا ساعی، با یادآوری تشکیل فراکسیون مناطق ترک‌نشین در مجلس، افزود: عصر امروز جلسه فراکسیون مناطق ترک‌نشین با حضور 100 نفر از نمایندگان ترک مجلس برگزار شد که در این جلسه با اکثریت آراء مسعود پزشکیان، نادر قاضی‌پور و رضا کریمی به ترتیب به عنوان رئیس، نواب اول و دوم فراکسیون انتخاب شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از انتخاب خود به عنوان سخنگوی فراکسیون مناطق ترک‌نشین خبر داد و گفت: محمد حسن‌نژاد، شهاب الدین بی‌مقدار به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم فراکسیون انتخاب شدند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تشریح هدف تشکیل فراکسیون مناطق ترک‌نشین در مجلس، افزود: این فراکسیون با هدف پیگیری و رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی، آموزش مناطق ترک‌نشین تشکیل شد که امیدواریم با تعاون و همکاری اعضای فراکسیون بتوان مشکلات و مسائل مختلف این مناطق را با توجه به گستره جغرافیایی آن در کشور رفع کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه از اعضای کمیسیون‌های مختلف در این فراکسیون حضور دارند بنابراین در پی آن هستیم مشکلات مناطق ترک‌نشین را توسط این نمایندگان به کمیسیون‌های مختلف ارجاع دهیم تا خلاء‌های قانونی یا مشکلات نظارتی رفع و از این طریق بتوان توسعه متوازن را در کشور ایجاد کرد.