۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

خودکشی 2 جوان در شهریار ناکام ماند

کد خبر : ۳۳۱۱۹۶
صراط: معاون عملیات اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از اقدام به خودکشی دو جوان 34 ساله و 28 ساله در دو مکان مختلف در این شهر و ناکام مانده آن خبر داد.

به گزارش فارس، حمیدرضا دمرچیلو پیش از ظهر در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی 301 اندیشه از اقدام به خودکشی دو جوان 34 ساله و 28 ساله در دو مکان مختلف در شهریار و ناکام مانده آن خبر داد.

معاون عملیات اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اظهار کرد: ساعات 16 و 10 دقیقه و 20 و 16 دقیقه روز گذشته در تماسی که با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار گرفته شد اقدام به خودکشی دو جوان در دو مکان مختلف ابتدا واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، رفاه هشتم و دیگری واقع در شهریار، بلوار شهید کلهر، کوچه شرافت گزارش شد.

وی بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بی‌درنگ امدادگران ایستگاه‌های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل عازم این محل‌های کرد.

دمرچیلو تصریح کرد: در حادثه اول هنگام رسیدن مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشاهده شد مردی حدوداً 34 ساله از طبقه بالا ساختمان قصد سقوط و خودکشی را دارد که با سرعت عمل آتش‌نشانان این شخص به طبقه همکف انتقال و تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه شد.

معاون عملیات اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار خاطرنشان کرد: در حادثه دوم هنگام رسیدن مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشاهده شد جوانی حدوداً 28 ساله در حمام یک واحد مسکونی به‌ صورت دمر دچار جراحت و خونریزی شدید شده که پس از معاینه اولیه توسط اورژانس 115 شهریار و علائم حیات برای ادامه درمان در حضور نیروی انتظامی به بیمارستان انتقال داده شد.

وی در پایان متذکر شد: این دو خودکشی با تلاش مأموران ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ناکام ماند، امیدواریم دیگر شاهد این قبیل اقدامات ناپسند و غیرعقلانی نباشیم.
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی