۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

مظفر: اسراییل از وضع منطقه جشن گرفته

وی بیان کرد: از اینکه مسلمانان به جان هم افتاده اند اسرائیل جشن گرفته است چراکه آبروی مسلمانان ریخته می شود و اسرائیل در آرامش به سر می برد.
کد خبر : ۳۳۱۳۴۸
صراط: عضو هیات اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: امیدواریم دفتر دفاع از ملت فلسطین در کرمان بتواند در روحیه و عمق جان جوانان ما تاثیرگذار بوده و انسان‌های پایدار و شهادت‌طلبی را بسازد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین مظفر  صبح امروز چهارشنبه 12 آبان ماه در جلسه تبیین نقش زنان در اندیشه حضرت امام(ره) که با حضور دکتر زهرا مصطفوی، دبیرکل جمعیت دفاع از فلسطین برگزار شد اظهار کرد: حمایت از مردم فلسطین را درواقع امام راحل در سال های قبل در دل انسان های مجاهد کاشته است.

وی با اشاره به اینکه آرمان فلسطین مهمتر از دفتر آن است افزود: مردم ما همواره سراپا احساس، شور و نشاط وارد صحنه حمایت از ملت فلسطین شده و شعار مرگ بر غاصب سر می دهند و اگر در گذشته برای برخی جوانان سوال بود که فلسطین برای ما چه اهمیتی دارد امروز فهمیده اند که اهداف پلید اسرائیل یک مساله قومی نیست.

مظفر با اشاره به اینکه داعش در نزدیکی ما در حال انجام جنایات است بیان کرد: ما از نظر اعتقادی نمی توانیم ساکت باشیم چراکه در آیات زیادی سکوت در مقابل ظلم معصیت است، ضمن اینکه همه می دانیم که داعش و اسرائیل با ما درگیر نیستند اما هدف آنها درنهایت ایران و مسلمانان است.

عضو هیات اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: یهودی ها اعتقاد دارند غیر از صهیونیست بقیه بی مقدار هستند و می خواهند سلطه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر دنیا پیدا کنند، در حقیقت اسرائیل یک غده سرطانی است که در قلب کشورهای اسلامی کاشته شد.

وی بیان کرد: از اینکه مسلمانان به جان هم افتاده اند اسرائیل جشن گرفته است چراکه آبروی مسلمانان ریخته می شود و اسرائیل در آرامش به سر می برد.

مظفر تصریح کرد: ما باید آگاه سازی کنیم و در این رابطه تنها دفتر دفاع از ملت فلسطین نمی تواند این کار را انجام دهد بلکه همه باید همکاری کنند، البته هدف این دفتر گرامیداشت و ترویج یکی از گران سنگ ترین میراث امام به عنوان دفاع از ملت فلسطین و مبارزه با اسرائیل است.

وی یادآوری کرد: از آنجا که ما در مرکز به تنهایی نمی توانیم نقش آفرین باشیم و حمایت امام جمعه و استاندار کرمان نیز در این جمعیت بسیار تاثیرگذار است، امیدواریم این دفتر بتواند در روحیه و عمق جان جوانان ما تاثیر گذار بوده و انسان های پایدار و شهادت طلبی را بسازد و حتی بتوانیم درنظام بین المللی هم یارگیری کنیم تا مساله فلسطین جهانی شود.

برچسب ها: صراط مظفر اسراییل