۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

انتقاد سیاستمدار آمریکایی از سیاست کلینتون

عضو کنگره آمریکا تاکید کرد که سیاست «هیلاری کلینتون» در برابر سوریه و تصمیم وی برای ارائه سلاح های بیشتر به تکفیری ها موجب گسترش تروریسم در سطحی وسیع تر و تهدید امنیتی برای تمامی جهان خواهد.
کد خبر : ۳۳۱۳۹۳
صراط: عضو کنگره آمریکا تاکید کرد که سیاست «هیلاری کلینتون» در برابر سوریه و تصمیم وی برای ارائه سلاح های بیشتر به تکفیری ها موجب گسترش تروریسم در سطحی وسیع تر و تهدید امنیتی برای تمامی جهان خواهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، یکی از اعضای کنگره آمریکا در سخنانی به بیان انتقادات شدیداللحنی از نامزد ریاست جمهوری این کشور پرداخت.

بر اساس این گزارش، دانا روراباکر (Dana Rohrabacher) عضو کنگره آمریکا در سخنانی اعلام کرد که در صورت پیروزی «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سیاست وی در برابر سوریه و تصمیم وی برای ارائه سلاح های بیشتر به کسانی که واشنگتن آنها را معارض میانه رو در سوریه می خواند، موجب گسترش تروریسم در سطحی وسیع تر و تهدید امنیتی برای تمامی جهان خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد که کلینتون قصد دارد راهبرد شکست خورده باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را در قبال بحران سوریه در پیش بگیرد و در همین راستا پول های بسیاری نیز برای آموزش و تسلیح تروریست هایی که کاخ سفید آنها را معارض میانه رو می خواند، خرج کرده است.

سیاستمدار آمریکایی بیان کرد که رسانه های آمریکایی و غربی حمله گسترده ای را علیه سوریه و روسیه در دستور کار خود قرار داده و برای وارونه جلوه دادن حقائق و سرپوش گذاشتن بر جنایات گروه های تروریستی مورد حمایت کاخ سفید تلاش می کنند.

وی همچنین از سیاست های دوگانه دولت آمریکا در قبال روسیه به ویژه عملیات نظامی روس ها علیه تروریسم در سوریه انتقاد کرد و افزود که واشنگتن در امور کشورهای دیگر مداخله می کند و در درگیری های نظامی در سراسر جهان وارد می شود اما در صورتی که روسیه تحرکات نظامی ساده ای در مرزهایش داشته باشد، اتهاماتی را روانه آن می کند.

روراباکر در پایان تاکید کرد که سیاست های روسیه در راستای منافع مردم این کشور است اما آمریکا تاریخ طویلی در جنگ علیه دیگر کشورها و ایجاد مشکل در آنها دارد؛ همچنین نسبت به خطر گروه های تروریستی بر امنیت جهان هشدار می دهم.